Snart helg..

Imorgon blir det tidigt, ska lämna Jacob på dagis halv 8 sen ska jag till min underbara kusin =)
Har ju inte varit hos henne sedan hon flyttade. Ska bli roligt att se hur hon har möblerat. Har ju bara sett lägenheten när Josse bodde där, min andra kusin =)
Tar över lägenheten från syrran hehe..
Har ingen skola imorgon, sista fredagen som vi är lediga sen har vi psykologi varje fredag - roligt =)
Idag hade vi prov i datakunskap och det kändes bra när jag lämnade in provet, kändes som om jag fixade det trots att jag inte varit på lektionerna. Men hela kvällen igår och hela dagen idag så har jag gått igenom boken och gjort massa övningar så jag är iallafall ikapp dom andra i klassen =D
Jag missade ju provet i Medicin så det ska jag göra den 17:e så jag måste kolla med dagis så att det är okej att Jacob stannar någon timme extra, borde inte va några problem då han vilar middag vid den tiden. Ska kolla med dom imorgon.
Har bestämt med Sanna och Sara att vi ska plugga ihop till provet, nästa vecka på torsdagen tror jag att det va. Skönt! Då blir det iallafall gjort hehe..
Sen är det ju vård och omsorg som jag knappt varit på men tydligen så har dom inte alls gjort så mycket där så jag har tydligen inte missat alls mycket.
Och arbetsmiljö och säkerhet ska vi inte snacka om, men det beror nog mest på läraren =( Ingen rolig alls.. Snäll men tråkig.. Jag hoppas jag klarar det.
Känns lite onödigt om man tar lån för att studera och sen inte får godkänt i kurserna - utslängda pengar..
Men jag ska nog fixa detta =) Jag tror på mej!!

På lördag blir det lite party =)
Vi ska träffas, det gamgamla tjejgänget och ha en sminkkväll och dricka lite vin och prata massa gamla minnen =) Ska bli så roligt!!! Sen blir det ju även utgång..
Ska bli såå roligt! Och så har vi så mycket att prata om! Det första tjejgänget hehe...

Jacob ska hem till moster imorgon. Ska busa med sina kusiner och måla fingerfärg =)
Han åker dit på fredag och kommer hem på söndag. Han kommer att ha det så roligt och slippa sin mamma nu några dagar. Har ju i princip bott i samma säng haha..

Sen på söndag så ska vi hem till Madde =)
Jacob ska få leka med sin bästis Mathilda!!! Ett tag sen dom sågs nu så det måste bli av på söndag!
Syster kommer redan vid middag och lämnar Jacob så vi har goa tider på oss =)
Ska bli spännande och se rummen in real life hehe..

Nej nu får jag nog ta och hoppa ner i bingen och kramas med Jacob lite innan jag smyger ner honom i sin egen säng.
Ska bli skönt att sova även om det bara blir några få timmar =(
Men det är självförvållat, får se till att jag lägger mej i tid någon gång..
På lördag ska jag sova lääänge =)

God natt!!

Kommentarer
Postat av: madde

nu får ju mathilda o jacob leka ännu mera :D

2009-03-06 @ 19:50:02
URL: http://mommy.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0