Natten - rent helvete! Dagen - underbar =)

Först och främst vill jag tacka för fina och söta kommentarer =)

Ja som sagt så va natten ett rent helvete för lille Jacob - så ont!!
Hade han bara fått sova ifred så hade han säkert klarat natten bra men när personalen ska komma in varannan timme och kolla honom, mäta magen och ta tempen - ja då är det inte konstigt att man vaknar och smärtan gör sig påmind..
Morgonen va lite si och sådär, emellanåt hade han det jobbigt men jag tror mycket hade att göra med att han inte fått sova som han skulle under natten också för sen efter att vi vilat mellan 11 och halv 2 så har han varit underbar =)
Enda gångerna han har blivit ledsen är när jag skullat flytta honom från säng till vagn eller vagn till sägn och när jag vänt på honom. Inte konstigt ju..
Men annars har han varit en otroligt glad kille idag. Har behövt lite alvedon en gång idag bara..
Så vi får nog komma hem till helgen, imorgon eller på lördag tror jag =)

Idag har vi varit och promenerat lite i Lund, fått känna på jobbiga minnen från Jacobs första tid i livet. Men det har det faktiskt varit värt och nyttigt kan jag tänka mej.
Vi har dock inte varit på Neo och hälsat på - tänk om det inte finns någon av den personalen som va där just när vi kommer och hälsar på.. Ja jag får se om vi går dit imorgon..

Jacob sover nu, skönt med vanliga rutiner igen.
Jag ska snart äta en sallad.
Har inte skött cambridge sådär jättebra sen vi kom hit. Har inte orkat.
Ska börja med det när jag kommer hem igen.

Jävla skitväder!! Det snöar i Lund och säkert i Kristianstad också.
När kommer våren??

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad bra att han blev bättre så snabbt!=) Har följt bloggen men inte varit på humör att kommentera=/ men jättebra att ni får komma hem så fort=) Krama Jacob massor från oss!=)

2009-03-26 @ 23:24:29
URL: http://rodsethverting.blogg.no

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0