Min son är såå lömsk..

mmm...
Sedan Jacob blev frisk så har han varit på underbart humör och inte varit gnällig eller ledsen eller arg..
Fram tills idag!!
Men han lurar inte mej! Kanske mina föräldrar haha men inte mej!
Började med att han vaknade riktigt tidigt fast att han va uppe till nästan midnatt just för att mina föräldrar skulle komma.
Dom kom vid 21 och sen blev Jacob pigg så han fick vara uppe tills han blev trött igen.
Vaknade klockan 6 och total vägrade somna om igen vilket han brukar göra till klockan 7 i vanliga fall!
När klockan va 7 så gav jag upp helt enkelt och gick upp!
Då va allt lungt sen kom mamma upp halv 8 och hade Jacob i knät medans han fick frukost så då va allt lungt.
Men sen fick vi inte lägga honom ifrån oss! Inte det minsta lilla!
Klockan 9 gick vi och la oss igen för självklart va det för lite sömn han hade fått så vi sov tills klockan 11.
När vi sen gick upp s va det samma visa igen, fick inte lägga honom ifrån oss alls! Och även om jag hade honom i famnen så va det bara hysterigråt och gnäll!
Men sen tog pappa honom och han blev coool lugn - bara sådär!!
Det roliga va att jag hade precis sagt det till pappa att han är säkert sån här nu bara för att ni är här för han är aldrig sån längre och mycket riktigt så va det så..
Sen åkte vi på kalas fast pappa fick köra hem oss igen för ettåringen hade en massa röda prickar på sig och i och med att vi inte visste va det va så ville vi inte ta risken för skulle Jacob bli smittad så får han inte göra operationen.
Saken va den att vi va redan på väg när syster ringde och sa det för det hade blommat upp massor efter att ettåringen vilat middag men vi avvaktade tills hon pratat med sjukrådgivningen men dom kunde inte säga om det smittade eller inte så därför blev det lite körning fram och tillbaka. Dom ska in till akuten när som och kolla upp va det kan vara..
Och väl hemma och det bara va jag och Jacob igen så har han varit hur lugn som helst. Lite gnäll när jag pratade i telefon men annars som vanligt!
Ska bli spännande och se ifall han är likadan imorgonen hehe hmmm....
Nu sover han och jag väntar på att pappa ska komma hem, mamma ska följa med syster och Elias till akuten som sällskap..

Ps. Yolanda, jag har svarat på din kommentar där du skrev kommentaren =)

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej Linda

Det var ju synd att ni inte fick vara med på kalaset. Var det 3-dagars feber eller nåt han hade?

Han verkar ju så go lilla Jacob. Verkar till att vara en liten glad prick ju. Skönt att han har tagit sig i vikt med.

Hoppas allt är bra med er.

Kram

Anita

2009-03-16 @ 18:39:39
Postat av: Linda

Anita!

Heej... Nej det va nog ingen 3 dagars feber.. Antagligen så va det något som kom efter maginfluensan som han hade innan. Tydligen väldigt många som ringt in just den dagen om dom utslagen...

Annars är allt bara bra här =) Med er också hoppas jag! Hälsa morbror =)

Kram

2009-03-16 @ 19:30:27
URL: http://jacob070527.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0