Home sweet home

Har varit hemma ett tag men jag har haft att göra med min son.
Han är för övrigt helt underbar och på världens bästa humör =)
Han har endast ont när jag ska förflytta honom. Men man kan ju inte gå igenom en operation smärtfritt =/ <det hade ju varit konstigt.
Jag bara längtar tills han inte har ont längre så att jag kan lägga honom på min mage för det saknar jag så mycket.

Imorgon ska vi hem till familjen Andersson =) Ska bli kul! Känns som om vi blivit lite duktig med dom här träffarna nu =)
Jacob fick ett jättefint påskkort av Mathilda och på framsidan står det vänskap =) Jätte fint och Jacob blev så glad så..

Jag har ju helt glömt att berätta att nu när vi kom till Lund så blev det en vikt och längd på Jacob
Nu är han hela 79cm lång
och väger 9500kg!!!
Snart är han över 10 kilo!!
För 2 månader sedan hade jag aldrig trott på det om någon sagt det till mej men jodå min lille kille kan också bli en stor kille hihi

Nu ska jag avnjuta ett glas vin sen blir det sängen för mej..
Blir en tidig natt för mej..
Men jag behöver sova

puss puss

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej Linda



Det var ju jätteroligt att allt gick bra. Måste vara skönt för honom att slippa slangen i näsan. Då kommer han väl till att växa så det knakar nu då.

Kram

Anita

2009-03-30 @ 09:38:29
Postat av: Lea

Gud vilken söt liten kille du har :) Ha en fin dag :)

2009-03-31 @ 08:15:41
URL: http://neaslya.blogg.se/
Postat av: miian

hur går de för er gumman?

KRaaaam

2009-03-31 @ 18:40:56

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0