Härligt vårväder =D

love love love it =)

Tog faktiskt på mej en klänning idag för att hälsa våren välkommen =)
Fast med leggings såklart - lite kallt annars..

Det ska bli så härligt nu när våren är här och sommaren inte långt efter!

Jag lämnade Jacob på dagis idag ändå. Han är pigg och glad plus att Ansaf låter inte snoriga barn vara nära honom fram tills det är dags för operation.
Tror inte ens att att det finns någon som är förkyld på dagis just nu, inte va jag märkt och jag va där 1 timme igår..

Ska in till stan en runda och köpa målarfärg, ska måla skötbordet vitt tänkte jag.
Sen ska jag till apoteket och köpa medicin till Jacob.
Sen ska jag till viktkliniken och köpa cambridge.
Fast jag behöver inte sticka förrän vid 14 så jag ska ta det riktigt lungt fram tills dess =)

Tänker på er!
Kan bara föreställa mej vad ni går igenom....
Men det kommer fler chanser, tänk framåt och på det vackraste ni redan har =)
Älskar er så otroligt mycket!!!

Kommentarer
Postat av: fia

wow 25 + vilken skön dag , vi sitter och planerar att åka neråt i sommar till skåne land vi va ju där i sommras och nu för nån vecka sedan då va vi i höör ett litet samhälle , på hockeycup. skåne är ju så fint . hoppas du njuter av solen .

2009-03-19 @ 13:05:55
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: fia

önskar dig en toppen helg och hoppas solen fortsätter lysa över er . kram

2009-03-20 @ 13:25:59
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0