Halloj!!

En liten uppdatering kanske!
Inte för att det har hänt så mycket i mitt innehållslösa liv hehe

Idag fyller min yngsta systerson 1år

GRATTIS GRATTIS GRATTIS
På lördag blir det kalas - mys!
Vilket betyder att mina älskade föräldrar kommer =D=D=D

I måndags så hände inte så mycket, skulle egentligen varit hos dietisten men jag hittade inte min kalender på morgonen så därför missade jag det helt men vi bokade ny tid så imorgon klockan 10 ska vi vara där och väga Jacob.
Undra va vågen visar? Spännande...
Tog annars det väldigt lungt, vilade upp mej efter helgen =)

I går så lämnade jag Jacob på dagis som vanligt sen begav jag mej till milner där vi skulle ha praktiska övningar.
Skit ball =)
Vår lärare hade ordnat med 3 andra lärare som skulle spela vårdtagare.
Man hade ju vanan inne fast att det va 2 år sen jag jobbade.
Vi hade en utlänsk tjej i gruppen som formligen trodde att hon va bäst och ville gärna ta över för oss andra hmmm....
Men men det gick bra ändå.
Så fick jag reda på att vi har prov i vård och omsorg nästa tisdag =/ i observation..
Sen har jag prov i medicin som jag missade sist då Jacob låg på sjukhus och sen har vi ett nytt prov i medicin =/
Så 3 prov på tisdag och onsdag - usch! Hur ska jag fixa det...

Idag så kom underbara Miia förbi innan hon skulle till jobbet för att lämna kläder som jag beställt från gangstar =) Såå fina så =)
Fast lite tråkigt att Lowa inte va med men hon va på dagis..
Det blev bara en snabbvisit men lite snack han vi med ändå =)
Sen har jag röjt lite i skåpen bland allt papper som man har...
Hämtade Jacob halv 5 sen har vi bara myst, provat kläder och myst igen =)
Ikväll har jag gjort dataläxan och tittat på tv, även fixat iordning tvätten.

Vet ni vad jag gjorde igår??? =)
Jag plockade ner julpyntet... japp ni läste rätt!!
Mars månad och pyntet fortfarande uppe hehe..
Har jag sagt att jag älskar jul och pynt??
Nej men jag har bara inte haft ork eller lust till att plocka ner det innan men igår fick jag ett ryck.
Så nu är det borta =)

Fick kallelsen till Lund idag och vi ska dit redan på tisdagen för inskrivning klockan 13 så jag missar nästan hela veckan där ju. Men så är det. Ska säga till lärarna veckan innan så att dom vet om det.
Veckan innan så ska vi på röntgen och kolla hans lungor så att det inte finns något. Just för att han haft 2 svåra lunginflammationer på rad. Så Lund vill att han ska röntgas innan.
Nu får vi verkligen hålla tummarna på att han håller sig ifrån förkylningar och andra sjukdomar så att operationen blir den 25e..

Pratade med barnläkaren Beata också idag, det va hon som ringde och berättade om röntgen så att jag visste vad det gällde när kallelsen kommer.
Pratade även med henne om hans anfall. Hon tyckte att det va bra att jag berättade om dom och att hon skulle ta det med sig. Bestämde att vi skulle höras ifall det blir värre. För just nu får han anfall när han varit sjuk och är på bättringsvägen. Sen har han små små anfall som kommer ibland. Alla hans anfall varar ett par sekunder sen är det över.
Men jag ska höra av mej så fort det blir värre.

Nej nu ska jag duscha sen blir det sängen för mej.

Ps. Imorgon ska jag börja med Cambridge - wish me luck =)

Kommentarer
Postat av: madde

Du är en sån strong & bra mamma Linda, tycker om dig o jacob så mkt. Va skönt att op blir av nu hoppas han håller sig kry. Men lova säg till om det är ngt du behöver hjälp med osv du vet var jag finns. angående små snabba nfall, låter som infantil spasm på ngt vis och ser ju ut som det också. har beata nämnt ngt om de namnet? ja täntke du kan ju säg till beata om hur dem ser ut och berätta att ja sett dem o att de ser ut som mathildas till en viss del. så kanske är de lättare för henne o komma på hur hon ska bota dem. Men vad du än gör Linda gå aldrig med på att börja med sabrilex, visst barnet blir kanske anfallsfritt.. men ja du ser ju var mathildas syn blev av :O( älskar er!puss kram (känner mig alltid så tjatig men vill er bara väl)

2009-03-11 @ 23:18:17
URL: http://mommy.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0