Det va på tiden!!

Trodde aldrig att jag skulle få igång mitt trådlösa nätverk.
Det började redan på tågot så jag va säker på att det gått sönder men efter att jag instalerat något konstigt så fungerade det igen..

Nu är vi iallafall i Lund! Imorgon klockan 12 är det dags för operation om allt går som det ska.
Resan hit gick hur bra som helst. Jacob snäll som vanligt!
Men väl här så fick vi vänta i över 5 timmar på att få ett rum och det va riktigt drygt för Jacob va dunder trött men ville verkligen inte somna i sin vagn.
Långt om länge så fick vi rum.
Nu sover Jacob och jag kollar på desperat houswifes, reklam just nu så jag skriver ett snabbt inlägg bara..
Imorgon väcker dom mej halv 6 så att jag hinner ge Jacob frukmost innan 6 sen ska han fasta tills efter operation.

Lite bilder från resan


Glad kille väntar på bussen i Hammar


Glad på bussen


Ännu gladare på tåget


Äntligen framme på barn och ungdoms sjukhuset i Lund.

Nu är min son vaken och han tjoar för fullt - inte det minsta trött verkar det som!

Ni lär nog höra från mej imorgon.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej Linda

Hoppas allt går bra, men det gör det säkert.

Då slipper lille Jacob ha slang i näsan nu då.

Bara det måste vara helt underbart. Kan ju inte vara skönt o ha en sån där.

Håller alla tummar och tänker på er.

Anita

2009-03-24 @ 23:49:21
Postat av: fia

ska hålla tummarna att op går bra , vilka otroligt fina bilder på jacob .

kram

2009-03-25 @ 11:29:58
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: madde

Hej gumman! hoppas allt e bra med er. Jag ringde just till avdelningen där ni är, jag bad dem säg till att du ska ringa mig=) puss kram tänker på er

2009-03-25 @ 14:53:24
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Hej Linda! Hoppas allt har gått bra idag! :) tänker på er1 kram

2009-03-25 @ 20:33:13
URL: http://bortsuddad.blogg.se/
Postat av: miian

hur gick operationen?

Hur mår Jacob?

Saknar er,men hoppas allt är toppen!

Kram

2009-03-25 @ 20:47:19

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0