Ändring med barnvakt..

Syster skulle egentligen ha Jacob i helgen men hon ringde i morse och sa att hon inte kunde för hon hade blivit sjuk och jag vill inte att Jacob ska bli sjuk igen.
Så jag va beredd på att ställa in morgondagen helt och hållet.
Men sen kom jag på att Madde kanske ville passa Jacob! Och självklart ville hon det =D
Så isället för sina kusiner så får Jacob busa med Mathilda och Casper =)
Så imorgon vid middag ska jag lämna Jacob men och så stannar jag till 3 ungefär sen beger jag mej hem och gör iordning mej och sen vidare till Cicci däe alla dom andra är i gamla tjejgänget =)
Hade det bara varit en vanlig fest så hade jag aldrig ordnat med barnvakt men denna är lite mer betydelsefull.
Som jag sett fram emot denna kväll och imorgon smäller det!!

Annars har dagen varit lugn, jag har varit hemma hos Vicki i morse och gud så snyggt hon har det! Men det förvånnar mej inte alls..
Inrett mycket i svart och vit och sen några färger som sticker ut - skit snyggt!!!

Jacob varit på dagis som vanligt och han verkligen ÄLSKAR det!

Trodde jag skulle få en kväll för mej själv och sen verkligen kunna få sova ut imorgon men det sket sig hehe
Men sånt som händer..
Yessica är inte hemma så vi är själva iallafall så det är skönt och jag ska nog få Jacob till att sova lite längre iallafall, kanske 9 =/ men sen måste han upp för sina mediciners skull och mat.. Men 9 är helt okej.. Om jag lyckas vill säga..
Bara han inte vaknar 6 - vill inte...

Måste tvätte lite ikväll..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: madde

Klart ja ställer upp. Men om du vill sova ut på söndag lite så gör det, du behöver inte tvunget sovah är imorn kväll så du vet de gumman ja redar det bra:O) puss kram

2009-03-06 @ 19:49:34
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: sanna

jag har mejlat dig :) kram

2009-03-07 @ 06:44:12
URL: http://muffs.blogg.se/
Postat av: Miian

hej gumman!

hur va partajjet?

Kläderna kommer imorgon eller tisdag tror jag,så då får vi ses ;);)



Hur e de med Jacob?

Puss

2009-03-08 @ 13:25:51
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0