1 vecka kvar

Om en vecka är det dags för operation. Lite nervöst är det ju...
Men det ska nog gå bra.
Bara Jacob håller sig ifrån förkylning eller annat sjukt.
Funderar lite på att ha honom hemma dessa dagar fram tills det är dags.
Lite tråkigt om han nu skulle bli sjuk och så får vi inte göra någon operation och så vet vi inte när det blir nästa gång.
Men jag missar ju så mycket i skolan när jag inte är där. Men operationen är ju viktigare.
Ja jag vet nog hur jag ska göra imorgon.

Imorgon har jag använt cambridge i en vecka fast jag har ätit sallad ändå.
Hade bestämt mej för att köra på den rena kuren men så blev jag sugen på sallad så då blev det så istället.
Men veckan som kommer ska jag köra rent, ska iväg och handla hem imorgon så att jag har så att jag klarar mej under vistelsen i lund.
Men det känns bra iallafall. Äter cambrigde som glass faktiskt och det är väldigt gott faktiskt =)
Ska ta mej en vanilj snart faktiskt.
Dom varma är mindre goda men idag kryddade jag rejält med lite olika starka krydder och det slutade med ett besök på toa hehe... Men lite godare blev det iallafall.

Fick reda på provresultatet i datakunskap i måndags och jag klarade det =)
Min lärara va väldigt imponerad av att jag gjorde det så bra för att knappt varit på lektionerna, och i vissa uppgifter gjorde jag mvg =)
Hon trodde inte att jag kommer ha några som helst problem i resten av kursen så jag får ju hoppas hon har rätt..
Gjorde prov i vård och omsorg som jag är säker på att jag får göra om och sen gjorde jag ett prov i medicin som kändes väldigt bra. När jag får provsvaren vet jag inte..

Skickade iväg en beställning till Haléns igår på några klänningar och en bikini. Kom på det ju att vi faktiskt åker snart och jag är i stort behov av en ny bikini. Så jag beställde en svart och vit mönstrad så får vi se ifall den passar. Lite svårt att hitta bikini överdel när man har såna bomber som jag har =/

Tänkte skicka iväg en beställning till Ikea med på lite smått. Fast jag får se hur mycket frakten blir för annars ber jag syrran köra.
Vill ha en enkel bokhylla och ett enkelt databord med stol. Vill inte köpa något som kosta för mycket för detta ska bara vara tillfälligt ju för sen när lillebror flyttar ut så har jag ju rum till ett kontor och då vill jag ha ett redigt databord med massa lådor och hyller. Men det är ett annat kapitel.
Just nu ska jag ha det så enkelt som möjligt =)

Längtar som fan tills brorsan flyttar in =)

Puss

Kommentarer
Postat av: madde

fan va roligt att du klarade data !!!!! puss på näsan

2009-03-18 @ 21:30:29

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0