Strul på dagis...

Ja det verkar strula till sig på dagis..
Efter nerskärningen av personal så har dom inte fått tag på någon som kan vara assistent till Jacob på helgerna...
Han har ju Ansaf än så länge men det behövs fler för att täcka Jacobs dagishelg.
Och jag ska jobba i helgen men dom har inte ordnat det ännu...
Det roligaste av allt är ju att jag har haft inskolning med Jacob i 2 nätter i ett lag och har hela tiden trott att det va dom som skulle jobba till helgen men igår när jag frågade så va et inte alls dom som skulle jobba helg utan ett annat lag ??
Och vad har det då gjort för nytta av att vi haft inskolning där då?? Sova på dagis har han ju gjort innan på dagarna så det kan han..  Jag trodde att jag skulle lära upp dom men nej det skulle jag inte.
Så idag ringde jag till rektorn och sa att det inte fanns någon mening för oss att komma idag om det inte fanns någon assistent att lära upp!!
Så vi sover hemma inatt och så ska jag dit och lämna Jacob tidigt imorgon.
Skönast hade varit om Ansaf varit där på natten och sen hade dagspersonalen som även känner Jacob varit med Jacob på dagarna och kvällarna..
Jag hoppas verkligen att det löser sig iallafall...
Kul om jag inte kan komma till jobbet första helgen som jag jobbar =/
Fast rektorn har sagt att det kommer att lösa sig så jag får väl lita på henne..
Tur att det inte är så här varje dag han ska vara på dagis utan det är bara när jag jobbar helg och det är var tredje helg.
Och jag antar att det bara är denna helgen som det är strul, innan allt kommer igång...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låt dem inte köra med er gumman !!! Jag vet du står på dig, så dem inte sätter vem som helst till min lilla jacob !!!!! då blir tant madde arg grr. Säg till om du behöver ngn hjälp puss

2009-06-09 @ 21:58:30
URL: http://mommy.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0