Ny vecka, nya tag =)

Kan väl börja med att berätta att helgen verkligen inte blev som planerad =/
I torsdags när jag gick hemifrån så tänkte jag inte alls på att ta med mej husnycklen.
Sen sov vi på dagis ju - inskolning...
Och därefter hade vi tid på hjälpmedel för att ställa in Jacobs matstol så att han sitter lite mer framåtböjd med huvudet för att lättare kunna svälja - hoppas vi...
Sen va vi hos dietisten för vägning och mättning och nu väger lillkillen 10,6kg och är 82cm lång och huvudomfånget va på 42,3cm - växt en hel cm =)
Sen på väg hem så gick jag och funderade på ifall jag hade mina nycklar så jag tittade efter.... men nej det hade jag inte!
Det hade ju varit lungt i vanliga fall för lillebror är ju nästan alltid hemma bara det att denna gången så hade han åkt till danmark och skulle stanna där tills på tisdag......
Skit kul!!!
Så efter många om och men och massa samtal med vaktis så hade jag inte mycket till val än att sätta mej på tåget till danmark..
Som tur va så hade jag ju Jacobs mediciner just för att vi sovit på dagis. Sen mat och ombyten fick jag hämta på dagis så att det räckte över helgen för Jacob.
Så vår helg har spenderats i Danmark =) Lika bra att stanna hela helgen när man ändå är där ju..
Bara så typiskt för i vanliga fall så gör man i princip inget på helgerna men sen den helgen som hade hade planerat en del på så händer detta!
Jaja vi åkte hem igår och va hemma 22.30 sen va det bums i säng för lillkillen..

Angående det jag skulle göra i torsdags så kan jag inte riktigt berätta det ännu....
Men det kändes väldigt väldigt bra och jag fick ett ja!!
Och egentligen skulle det skett i söndags men jag fick avboka och jag hoppas att det händer i veckan..
Men jag berättar mer sen när det har hänt =)
Jag kan ge ett litet tips =) mars 2008....

Klockan 18 ska vi vara på dagis igen och sova över.
Så jag måste ta och väcka lillkillen snart för han ska ha lite mat i magen innan vi ska bege oss..
Håller på att byta mat till honom också, kanske han slutar kräckas så för baskat..

Hörs en annan dag!
Puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0