Äntligen!

Fick besked långt om länge om hur det kommer att se ut i helgen på dagis!!
Hoppas verkligen inte att det kommer att vara så varje jobbehelg!
Men i ialla fall så ser det ut som så här nu att imorgon är han där mellan 6-14.30
På lördag så lämnar jag honom 6.45 och hämtar honom klockan 19
På söndag lämnar jag honom 5.15 och hämtar ca 22.30..
Igentligen så ska han sova där tills måndag men dom har inte någon som kan jobba mellan söndag och måndag.
Och jag vet att min lillprins inte kommer att ha några problem att somna om när vi kommit hem igen, bara han får sova hos sin mamma så sover han gott igen =)
Men jag ska prata lite fint med min lillebror ikväll och se om han eventuellt kan hämta Jacob efter klockan 20 när han har fått kvällsmålet och alla mediciner. Isåfall blir han ju inte väckt.. Men jag ska se först så att lillebror är hemma på söndag såklart och ifall han kan gå ifrån det han nu ska göra. Jag vet att det är alltid något viktigt just på söndagar som han inte kan missa men det skadar ju inte att fråga...
Så denna helgen kommer att se ut som så att på lördagen så kommer Ansaf att jobba med Jacob den största delen på dagen och sen på kvällen ska en ordinarie personal som känner Jacob jobba med honom och på söndagen ska en ordinarie personal jobba med Jacob på morgonen och sen kommer Ansaf och ska jobba den längsta tiden med Jacob så det känns lite tryggt iallafall att det är personal som känner honom.. På fredagen ska Ansaf ha honom hela dagen som vanligt..

Så nu har rektorn 3 veckor på sig att fixa någon som kommer att sova hos Jacob på nätterna för det är inte meningen att jag ska hämta hem honom så sent i fortsättningen utan det va bara för att dom inte fick ihop det denna helgen. Nu har dom lite mer tid på sig i alla fall..
Det är ju en jädrans tur att det inte är så här varje dag han ska vara på dagis!! Hade jag inte pallat!!
Självklart vill jag veta vem som ska jobaba med Jacob och inte någon vikarie.. Det har rektorn lovat mej att det inte kommer att hända utan det kommer att vara enbart personal som känner honom...

Nu kom Tess och Ken på besök med vovvarna =)
Trevligt trevligt!
Så nu har jag inte mer tid för bloggen!!

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0