Tisdag kväll

Skolan gick hur bra som helst idag fast att jag bara sov 4 timmar.
Läraren verkade riktigt bra, synd bara att vi inte ska ha henne mer än 2 gånger sen kommer den andra.
Hoppas att den andra också är lika bra =)
Men shit va det är mycket mer intressantare att läsa eller lyssna på lektionerna om man jämför med när man själv gick gymnasiet för snart 7 år sedan haha..
Men tur är väl det =) Annars hade det aldrig gått..
Imorgon ska jag ha 2 lektioner - Arbetsmiljö&säkerhet och Medicink grundkurs, jag börjar 12.30 och slutar 15.50
Och sen är det dags för dagens/veckans höjdpunkt =)=)=) min son kommer hem
JJJJJIIIIIIPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!
Vad jag har saknat honom och saknar honom just nu! Det ska bli så otroligt skönt att få hem honom och få pussa ocyh krama honom hela tiden =) Min prins!
Fast helgen kommer att bli skönast. Lördagen är vår dag! Då ska vi enbart ligga i sängen och mysa och bara vara vi..
Kom fram till det att från den 21 december så har jag inte haft en enda ensam tid med honom för det har verkligen varit fullt hus hos mina föräldrar och så har han ju varit där när jag varit hemma.. Så lördagen är vår dag!

På torsdag smäller det.. Då ska jag få träffa Jacobs assistent =/ Gaahhhh va jag är nervös!!! Måtte hon vara bra..
Och vet ni vad hon heter? Annsas.... Annsas... hmmm.....
Ja jag ska inte säga mer förrän jag har träffat henne.. Vill inte ha förutfattade meningar om henne när jag inte ens har träffat henne..
Jag har verkligen inget emot att hon eventuellt är utländsk... Bara hon kan prata bra svenska... Fast jag tror hon kan det för hon har jobbat som assistent tidigare på det stället.. Fan hon måste vara bra.. Annars går det åt helvete!!

Ringde till försäkringskassan idag angående hur det hade gått med min "begäran om omprövning för vårdbidraget"
Och som vanligt, när det gäller något som har med vårdbidraget så visste hon inte när jag skulle få mitt beslut men hon visste att dom hade mycket att göra och att dom va låååångt efter... ovanligt =/
Men hon sa att jag kunde räkna 3-4 månader från det att jag fick pappret om att dom fått in min ansökan, där någon gång skulle jag få mitt beslut. Och det blir isåfall i mitten på april som jag får beskedet =/
Usch de e ju lång tid.. men men det är ju inget ovanligt..

Pratade med lillebror med innan och frågade om han hade funderat på ifall han ville flytta in och jo det hade han men han hade inte bestämt sig än.. Huvudsaken är ju att han tänker på det =)
Jag frågade också om det lutade mest mot ja eller nej........ han sa ja ........ :)
Men som sagt, han har inte funderat färdigt än så jag vågar/vill inte hoppas på för mycket....

Så fort jag har fått besked från min bror om han vill eller inte så vet jag hur jag ska göra med min resa i maj..
För läget är ju så att om han inte vill flytta in så måste jag säga upp lägenheten och då måste jag hittat en ny lägenhet tills den 1 maj..... Resan är den 2 maj =/ Det går aldrig...
Och vill han inte så måste jag köpa ny soffa, soffbord, tvbord och eventuellt köksbord =/ Så inte blir det någon resa isåfall för lägenhetsgrejor går ju före.. Även hur dåligt jag än kommer att må om jag inte kan åka så måste jag hoppa!
Men är det så att han vill flytta in så är det no problemos =)
Hoppas verkligen att det blir av.. Visst jag har en semester i augusti också, men det är 2 helt olika resor ju..
Den ena är en semester där jag ska sola, bada, njuta, äta gott, dricka goda drinkar, danska hela natten lååång i 14 hela dagar/nätter...
Den i augusti blir ju sol, avkoppling, bad, god mat och massa kvalitetstid med min älskade son...
Så jag vill inte missa någon av dessa inbokade resorna ALLS!!!
Och jag vet ju vem jag ar att tacka för det ifall jag får avboka min resa i maj.... YESSICA!!!!
Men så fort min bror ger besked så vet jag, säger han nej så avbokar jag och säger han ja så betalar jag resan i januari..
Snälla snälla snälla

Fasiken va jag är TRÖTT...
Hmmm undra vem jag har att tacka det för... emma hmmmm
Snarkemoster AB och fröken bre sig över hela sängen...
Hon ska allt få igen!!

Hade gärna gått och lagt mej, men jag tycker att det är liiite för tidigt för det..
Jag börjar ju inte förrän halv 1 imorgon och då vill jag allt sova lite längre..
Nej de blir nog att jag går upp på mitt rum och tittar på two and a half men.
Äta lite godis som blev över från vår myskväll igår..
Ska även ringa mamma och kolla när hon kommer imorgon.
Tänkte åka till affären och handla hem så vi klarar oss nu under dessa 3 veckor som hon ska vara här. Lika bra att göra det så är det gjort..
Kanske hon kan plocka upp mej vid skolan, eller njaa jag har ju cykeln med mej... Jaja vi får se va hon tycker..

Jag tror att jag har sagt 10 ord till Yessica idag....
Men med Abbe skrattar jag och skämtar med...
Tror ni hon känner sig lite illa till mods då??
Jag hoppas det....

Puss puss


Världens finaste underbaraste och mest fantastiska kille..
Mammas kille =)

Kommentarer
Postat av: Björn

hejsan hej!!

tack för ditt inlägg och för att du läser bloggen!!

Kram/B

2009-01-13 @ 20:33:22
URL: http://singelpappa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det gossen sitter i för ngt? Ja hoppas minsann hon känner sig illa för det är inte snällt o göra på de viset som hon gjort. pusskram saknarer /madde

2009-01-13 @ 20:41:50
Postat av: Miian

hua jag hoppas innerligt brorsan flyttar in,och du ge dej inte när det gäller skulden du ska ha pengarna!!!!!

IDIOT!



Fprtsätt som du gör mot henne,var trevlig mot honom osv skratta men säg inget t henne,kan hon gott ha.

moahaha!



Kul att du trivs i skolan och jag hoppas assistenten blir bra trots att hon nästan heter ananas

Mohaha

2009-01-13 @ 22:01:19
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0