Söndag och sleten till tusen


(Bild från Grand)

Gårdagen blev verkligen lyckad!
Fan va ball jag hade och det är jag säker på att Cicci också hade =)
Träffade en del gamla vänner - skitball!
Blev väckt 13.15 av att det ringde på dörren, Tess och Ken kom på besök med lilla familjen =)
Så söta dom är Kid och Ronja... Det är en fin familj det där hihi..
Men trevligt va det iallafall att vakna upp på det sättet. Vovvar är ju bara helt underbara..
Blev lite pizza innan dom drog hem - gott..
Yessica kom hem vid 16 så vi snackade lite.. Och hon hade tydligen bara tänkt betala 1000 kr i månaden och då sa jag att då får vi bo ihop i 11 månader till då med andra ord men det hade ju inte hon tänkt...
Men då sa jag till henne att hon i såfall får låna pengar av någon annan för jag SKA ha mina pengar.
Så hon ringde till sin mamma och kom överens med henne att Yessica ska betala 500-1000 kr varje månaden fram tills siste april och där ska Yessicas mamma ge mej restrerande summa som Yessica är skyldig mej och så får Yessica betala av till henne sen.
Skönt då va det fixat...

Snart ska Abbe komma tror jag så då går jag upp till mitt och kollar på two and a half men... Palla med dom då!

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0