Party hos Emma =)

Hade riktigt kul igår och jag är så glad att jag stack dit.
Mådde inte alls ra igår av någon anledning, kan inte förklara värför heller mer än att det va så mycket som gick emot mej..
Dels så va jag fruktansvärt hes och så massa andra småsaker.
Men när jag sa det till Emma så fick hon mej till att ändra mitt beslut såjag stack dit ändå och det ångrar jag inte idag =)
Många härliga tjejer fick jag träffat hemma hos Emma.

Lite bilder från igår


Nej nu kommer nog min älskade prins hem =)

Tack för en trevlig kväll =)

puss puss

Kommentarer
Postat av: *sandie o englis*

Det var kul att träffa dig i Lördes :) Kramis

2009-01-26 @ 11:33:30
URL: http://ahlerupsbabe.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0