Partaj på Grand =)

Cicci ville ut ikväll så varför inte, är ju barnfri så då får man passa på ju =)
Blir grand - roligt! Inget ställe jag brukar gå på men inget jag har emot heller.
Ska bli hur kul som helst.
Cicci kommer hit vid 18 och då ska jag förhoppningsvis vara färdig så att vi kan börja dricka direkt.
Får inte glömma att be henne köpa en sprite till mej och något att äta, typ paj hade inte varit fel. Jaja hon skulle ringa innan hon sticker så det löser sig.
Yessica (Naemi) är hos sin mamma - skönt! Behöver vi inte tänka på dom.
Har bestämt mej att jag ska spendera så lite tid som möjligt ihop med Yessica. Har lånat hem 4 säsonger two and a half men och csi som jag ska titta på i mitt rum. Hon ska allt få känna hur det känns att vara själv. Fast hon tar väl bara hit honom isåfall och visst det är ok för mej att han är här men är det så att han typ alltid ska sova här och vara här hela dagarna så får han allt hjälpa till med hyran hehe.
Mamma kommer på tisdag och hon är inte speciellt förtjust i henne heller så hur det ska gå här hemma vet jag inte =/ men det löser sig nog...
Jag förstår ju min mamma med.. Klart hon blir upprörd när något sånt händer. Det hade nog vilken mamma som helst blivit..
Jag är så arg på henne.. Jävla idiot! Tänker bara på sig själv ja...
Fast en sak som är lite posetivt är att hon är skyldig mej 11 000 som jag ska ha innan hon flyttar härifrån och det har jag sagt till henne men då menar hon att det kommer hon inte att klara på 4 månader så sa jag till henne att då får hon helt enkelt vänta med att säga upp lägenheten tills skulden är betald, thats it!!
Men hon kommer hem på söndag så då ska jag säga till henne att vi får sätta oss ner och komma överens om en avbetalningsplan. Inte bara jag som ska behöva bli lidandes pga hennes beslut..
Hon fattar nog inte riktigt, i vilken jävla sits hon sätter mig i. För henne är allt så jävla lätt!
Fan vilken Ångest jag har!!
Hur fan ska detta lösa sig på bästa sätt??
Jävla egoist....

Nej nu ska jag försöka på bättre tankar!
Maxa stereon och fixa min party look ,-)

Kanske ses vi i dimman!

Puss

Kommentarer
Postat av: Tess

sjukt ego e hon... hon har ju me barn o tänka på.. flytta en jävla massa... o sen me att sätter er i skiten kankse.. men vi ska fan fixa detta.. de kommer va yessica som får leva ett liv utan vänner o sitta själv i sin lägenhet me barn o antagligen han me.. lyckat..

2009-01-10 @ 16:13:36
URL: http://killertess.blogg.se/
Postat av: Linda

Tess: Ja precis, Lyckat!!! Det är hon som kommer att få bita i det sura äpplet ;)

2009-01-10 @ 16:15:17
URL: http://jacob070527.blogg.se/
Postat av: Beate

Hoppas allt löser sig för dig Linda, men det är jag säker på at det gör!! Du är tuff, och klarar av allt! Bara låt henne betala vad hon är skuldig dig för hon flyttar. Du är säkert "better off without her"!! Puss & Kram på dig och lillkillen:)

2009-01-10 @ 16:45:18
URL: http://mrsbea.blogg.se/
Postat av: Fia

ojoj hoppas iallfall att du får det kul ikväll och att du kan koppla bort detta så mycket det går , för står att det inte är lätt . kram på dig .

parta på nu hihih

2009-01-10 @ 19:36:05
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åååå man vill så gärna hjälpa dej, men hur :O( Hoppas allt löser sej gumman! Asså den hyran du har kan du inte ha helt själv ju :O( Puss kram

2009-01-10 @ 21:47:32
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: mia

usch, vilket sätt. Hoppas det löser sig för dig. Kramar

2009-01-11 @ 13:54:17
URL: http://miasnyaliv.blogg.se/
Postat av: En dansös dagbok

Småttingarna kostar 15.000

De är så söta att jag vill behålla alla själv haha. Kram

2009-01-11 @ 15:28:15
URL: http://tutku.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0