Njuter av tystnaden

Med en Ben&Jerry glass =)

Jacob la sig sent idag, 22 ca..
Fast han har varit underbart snäll =) Love it!!
Annat mot hur han va i Danmark hehe fast då va han ju dålig..
Men nu är han på toppenhumör =) Räcker med att man tittar på honom så börjar han skratta! Härligt!!
De e min kille det ska ni veta...

Anledningen till att njuter av tystnaden är för att Yessica och dom andra inte är hemma så jag kan verkligen koppla av..

Har fått reda på en sak idag =)
Och jag är överlycklig!!
Tyvärr så kan jag inte dela med mej av denna sak =)
Inte än iallafall...
Vet nämligen inte vilka som läser här och visa ska nämligen inte veta denna saken!!
Men jag är super glad!!!!
Wiihoooo...........

Och så är man bjuden på party den 24 januari!!
Ska hem till Emma
Och typ alla som ska ditt bloggar haha så det blir typ som en bloggfest =)
Sen blir det grand om jag inte fått helt fel för mej!
Längtar som fasiken!
Syster ska vara barnvakt...
Kommer att bli så roligt =)
Fast jag kommer ju inte att känna någon där mer än värdinnan =/
Men jag tror att det kommer bli riktigt roligt =)
Va man har kunnat läsa sig till innan så brukar deras festar vara balla!
Mee like....

Nej nu ska jag njuta lite till av tystanden och min glass...

puss puss

Kommentarer
Postat av: fia

ta och kopiera denna bild nu och ge den till dina mammor du vill ska ha den ,tack snälla du för dom varma orden .

och glassen den är ju oslag bar och det är kan tysnad vara med.

själv ska jag bota min trött het nu .

krmar till dig.

2009-01-17 @ 12:45:21
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0