Några utmärkelser =)

Fick ju som sagt en utmärkelse av Fia innan och nu är det då min tur att ge några utmärkelser till dom jag tycker har en underbar mammablogg =)

Självklart så är Fia en av dom mammorna jag tycker gör ett fantiskt jobb =)
Hennes minsta pojke har det inte så lätt och Fia gör verkligen allt för honom samtidigt som hon måste göra saker med sin stora pojk. Deras liv har jag följt ett bra tag nu kommer att fortsätta göra det till den dagen hon slutar att skriva hehe ;)

Sen har vi Maddes blogg =) Bloggen jag ALDRIG kommer att kunna sluta läsa...
Hennes dotter är den mest fantastiska tjej som finns, hon är ett MIRAKEL!!
Hela den familjen står mej varmt om hjärtat.  Ni är underbara!!
Imorgon blir det en efterlängtad dejt =)

Sen har vi en härlig mamma med en underbar dotter =)
Stumpan kallas hon för och är en härlig 2 åring som precis börjat pilla på allt =D
Jag kan inget annat än att se framåt när jag hör om stumpans framsteg.
I sommras så träffade jag dessa 2 underbara flickor i Simrishamn =) Jacob och stumpan föll för varandra direkt =) Kärlek!!

Sen har vi en annan underbar mamma, MIIA =)
Du är den bästa mamman (efter mej hihi)
Är så glad att jag har fått kontakt med dej, du gör ett fantastiskt jobb med Lowa!
Tyvärr så är bloggen låst men jag lovar att den är grymt bra =D

Och sen är jag ju bara tvungen att ändra lite på utmärkelsen =)
Finns en annan som är värd den men denna är en pappa och jag gissar att dom flesta kan lista ut vem jag menar =)



Självklart är det BJÖRN!!
Har läst bloggen sen Miian nämnde den i sin blogg och har inte kunnat slita mej från den!
Ni som inte har läst den LÄS DEN!!
Bloggen handlar om hans och hans äldsta dotter, Ellen... En riktig söting btw =)
Och hur dom klarar av vardagen efter olyckan.....
Han är en kämpe! Hon är en kämpe!!!


Kommentarer
Postat av: Miian

åh taCK GUMMAN!!!

Jag är minst lika glad över att ha dej&Jacob i mitt liv ;)

Saknar honom,så jag hoppas vi kan få till en dejt när allt lugnat sig.

Kram

2009-01-17 @ 19:15:08
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: fia

vad gullig du är tack , och det är toppen med blogg värden , man är helt plötsligt inte själv med sina erfaren heter .

kram

2009-01-17 @ 19:56:57
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Björn

TACK VÄNNEN!!

2009-01-17 @ 22:00:29
URL: http://singelpappa.blogg.se/
Postat av: Anonym

TUSEN TACK!!

vad gullig du är! Och du vet att vi blev kära i din kille båda två!

Jag är glad om vi ger dig hopp inför framtiden för det är precis det du ska känna. Vet att varje dag är en kamp men att ett leende från Jacob är allt du behöver för att orka kämpa vidare.



"Bara för att man inte kan prata betyder det inte att man inte har något att säga"



Jacob kommer att slå världen med häpnad en dag! Det är jag säker på.



kram

2009-01-18 @ 10:58:13
URL: http://solenimittliv.blogspot.com/
Postat av: mia

hejje, hoppas allt är bra med dig, kul att ses! Här är det fullt upp med flyttning och husrenovering. Så nästa helg så är det dax för flytt. Det ska bli superskönt, för vi har verkligen haft fullt upp. Hoppas din bror tackar ja, till att flytta in, så att du kan åka på din resa. Många kramar Mia

2009-01-18 @ 11:21:53
URL: http://miasnyaliv.blogg.se/
Postat av: Miian

Hihi ja nu e det fullt ös framåt som gäller,hon lär nog krypa ett tag till dock.

Men nu vet man iaf att hon verkligen kan!

tycker du ska berätta lite hemlisar för mig,i min låsta blogg grrr ;)

2009-01-18 @ 20:52:55
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0