Måndag!

Helgen är över och veckan börjar lungt..
Denna veckan blir det lite lugnt men veckan därefter händer en hel del =/ Mycket som ska göras...
Men så är det ibland..
På torsdag så börjar inskolningen för Jacob -nervöst...
På onsdag kommer mamma med min älskling! Gud vad jag längtar efter honom nu då!!!
Längtar efter Jacob och så ska det bli skönt att få lite sällskap av mamma.
Pratade med mamma för en liten stund sen och vet ni vad?? Jacob har ätit vanlig mat i 3 dagar och utan att få upp det igen =)=)=)
Underbart ju!!
Fast han har antagligen blivit förstoppad men som tur va så hade jag skickat med microlax. Han hade fått en men den hade inte hjälp ännu.. Har inte magen blivit bättre så får han ha en till helt enkelt men det fixar min mamma..
Huvudsaken är att han äter..
Så skönt att veta att han äter nu när han ska börja på dagis ju..
På fredag så ska vi till dietisten. Känns inte roligt alls i och med att jag vet att han inte har gåt upp i vikt, snarare gått ner i vikt =/ Men det har ju sina anledningar..
Snart blir det dags för sond och ja då jävlar ska han gå upp i vikt =) Då ska han få i sig allt han behöver..

Idag skulle jag egentligen haft datakunskap men jag försov mej, måste nog fixa hem min väckarklocka som min lillebror lånat av mej.. Visst nu gjorde det inget med datakunskapen för vi kan ändå inte göra så mycket utan boken men nästa gång kanske det är mer  viktigt så lika bra att fixa det.

Ikväll kommer Emma hit, vi ska laga mat tillsammans. Blir någon form av potatis i ugnen och något gott kött med vitlökssås och sallad =) mumms.. Får se va det blir mer exakt sen när Emma är på domus och ska handla..
Ska bli mysigt, slippa äta själv.. För här hemma blir man minsann inte tillfrågad om man vill vara med och dela på maten =/ Här hemma tänker man bara på sig själv tydligen...
Tur man har sina vänner som kommer någon gång då och då och lagar mat ihop med en.. Annars blir det bara nuddlar för hur kul är det att laga mat till sig själv?
Ja och sen kommer ju mamma så då blir det lagad mat varje dag och inte vilken mat som helst utan världens godaste mat.. Då lär dom nog ångra sig att dom inte frågat mej innan om jag vill vara med hahahaha
Jävla egoister är va dom är!

Ska skriva ett kontrakt som Yessica ska få skriva under så att jag vet med säkerhet att jag får mina pengar den siste april. Hon ska fan inte få chansen att lura mej igen...

puss puss

'
Saknar dej min prins =(

Kommentarer
Postat av: fia

va skönt att han har ätit det gör det hela lite lättare , och ha mamma hos sig är en bra start på veckan , det är så kul att läsa om jacobs fram steg , det gläder mig .

ser ursom du hade det kul i helgen ,jätte fint kort .

kram

2009-01-12 @ 20:56:14
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: sandra

Tittar in :-) hade du skoj i lör? kramizz

2009-01-12 @ 21:23:28
URL: http://sandraschyllert.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0