Jag lever =)

Har bara inte tid för bloggen just nu =/
Mycket som händer och sker just nu..

Jacob har ont ont ont och inte sovit något inatt vilket betyder att inte jag heller har fått min sömn som jag behöver..
Det är dom dära jäkla bissingarna som spökar =/
Kan det inte vara över snart, nej för det finns massor kvar som ska komma upp på lillen - usch..

Fick bokat in en tid till bvc nästa vecka, fredagen den 6 februari. Dags för vaccinet som han fick stå över sist.
Sen fick jag tag på hans barnläkare också. Berättade om hans tänder och hur ont han har och berättade att jag hört talas om något som hette dentnox som man kan köpa i Norge som man smörjer och som ska bedöva men det hade hon aldrig hört talas om =/ och inte heller finns det i Danmark så antar att bara norge har den lyxen..
Frågade om man kunde få bedövningssalvan som Mathilda har mot sina blåser men det hjälper inte i tandbristningen tydligen plus att den skulle nog kännas väldigt obehaglig. Och alvedonen hjälper knappt på honom längre och han får den dos som är till för hans vikt. Men den kunde jag dubbla till Jacob sa hon för han ska inte ha ont.. Hoppas att det hjälper bättre.. 
Bokade även in en tid till henne den 6 februari också. Lika bra att ta på samma dag ju..

Badet har föresten löst sig nu =)=)
Fick besked från sjukgymnasten att dom inte kunde bada med Jacob utan att det behövdes en person som va med honom.
Och när jag berättade det för Ansaf så sa hon att hon hade bestämt sig för att bada med honom, hon skulle köpa tunna långbyxor och en tröja som hon kan bada i =)
Så nu får Jacob bada!! Skitbra!!
Har jag sagt att Ansaf är BRA!!

Nej nu gnäller mamma, hon vill inte att jag sitter här..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Linn og Richard

Vi kan ju köpa Dentonpx och skicka till dig om du vill testa det?.. Hoppas allt är bra med Jacob, dagis och skola annars!=) Och dig såklart=)

2009-01-28 @ 22:08:38
URL: http://rodsethverting.blogg.no
Postat av: Mamma till ett mirakel

Dem ska inte snacka så mkt minsann. För det funkar visst då på tandaj av egen erfarenhet vet många detta här hemma iaf. sikka knäppgökar !! Ni kan få låna av mig ;) Stackar lilla Jacob snart får vi ses igen ? kramis

2009-01-28 @ 22:18:57
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Beate

Dom säljer inte dentinox i sverige tyvärr:( Men hvis du skickar mig din adress kan jag köpa en till dig och skicka i posten:) Inga problem alls:)

2009-01-29 @ 00:56:20
URL: http://mrsbea.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0