goood morning sunshine ,-)

Inte för att det finns någon sol så långt ögat kan nå men god morgon är det ändå =)
Pigg och vaken trotts att jag bara fått sova knappt 4 timmar... Emma sov hos mej och det brukar funka bra men shit hon kan fan snarka!!! Det har hon inte gjort innan haha.. Och sen när hon väl slutar snarka så brer hon ut sig så att jag ligger med hela rumpan utanför OMG!! Så vid 2 gav jag upp och tog mitt täcke och kuddar pch gick ner och la mej i soffan. Men det tog ju ändå en liten stund innan man kunde koppla av och somna in...

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli halv så att jag kan cykla till skolan, har vård och omsorg idag - dubbellektion så jag börjar 8.10 och slutar 11.30.
Hoppas att det är intressant...

Jag återkommer väl senare under dagen med info =)

puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0