God morgon!


Då sitter man på dagis, dricker lite tee och hoppas att allt går bra inne på avdelningen..
Men det tror jag för annars hade dom ju kommit och hämtat mej.
Sist jag fick sitta här så tänkte jag "varför har jag inte laptopen med mej?"
Så denna gången fick den följa med =)
Ska vara här mellan 8-12 idag så det blir både frukost och middag på dagis.

Idag ska jag hämta Jacobs nya dagisväska =)
Den är såå fräck och alla barnen lär bli avundsjuka hihi
Den passar min son perfekt hehe..
En robotväska, en silvrig... Och så har den armar och ben och huvud - ja hela köret =)
Han måste ha en väska som lockar hans intresse och när han ser den så ska han koppla den till dagiset =)

Idag har vi ingen skola, vi har studiedag - skönt...
Och på fredag har vi ingen skola heller så denna veckan är det bara 3 dagar skola =) Ikväll kommer mamma igen.
Yessica har inte varit hemma sedan i onsdags - skönt..
Men nu kommer hon nog hem idag =/
Hon och mister Abbe är ju ovänner så han hjälper inte henne med Naemi nu när hon går i skolan så då får hon vara hos sin mamma så att hon kan ha Naemi. Abbe har Naemi varannan helg och varje onsdag. Skönt att dom är ovänner för nu är det ju lugnare hemma också. Man får ha sina saker ifred.
Kan inte hjälpa det men visst känner man lite skadeglädje hehe..

Ansaf va här precis och berättade att allt gick bra där inne =)

Nu ska jag ringa lite samtal, om jag kommer på vad för samtal =/
Vet bara att jag tänkte på det igår att jag skulle ringa till någon men idag kommer jag inte på vem..
Så nu måste jag gå igenom telefonboken så kanske jag kommer på vem det va hmm..

Puss puss

Ps. Tänker på dej min vän...

Kommentarer
Postat av: fia

TACK för omtanken , jag är arg men jag hoppas det blir til det bästa tilli morrn , det lovade iallfall skolan när jag prtade med dom , lilleman leker med kuddarna i soffan just nu och ulkar och spyr omvart annat , han vart väldigt påverkad tyvärr. hoppas jacob får en bra dag på dagis,

kram

2009-01-26 @ 11:03:59
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, jaa det var jag :D tycker du inte? nee, man ser väl alltid lite annorlunda ut på bilderna. oftast smalare, iallafall jag :P haha :D du glömde dina tabletter?:O

2009-01-27 @ 20:30:35
Postat av: sanna

nej, jag tror de ligger kvar. tänkte inte på att ta dem :O haha, synd för vi träffas ju imorgon.. vilket dagis har du jacob på?:)

2009-01-27 @ 21:20:03
URL: http://muffs.blogg.se/
Postat av: sanna

om du vill kan jag fixa en schysst design till din blogg? :) tycker om att pilla med bilder, text och bloggar :)

2009-01-28 @ 15:35:47
URL: http://muffs.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0