Fredag kväll..

Jacob har inte haft någon märkbar feber idag, eller sen i middags.. Skönt..
Men han har nästan sovit hela dagen här bredvid mej för guuud nåde mej om jag går ifrån honom hehe.
Han sover 30 minuter i stöten och är vaken ca 10 minuter. Har fått i honom enbart vätska idag och det är inte mycket heller, knappt 2 dl näring. Men han inte velat ha något. Han ska få ytterligare lite till innan jag lägger honom i sin säng =/ om jag får...  Inte säkert, blir kanske att han sover på soffan tills jag lägger mej..
Tycker så synd om honom..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säg till om ni vill ses ngt i helgen :) saknar er!kramis

2009-01-30 @ 19:57:14
URL: http://mommy.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0