Första veckan avklarad =)

Idag va också en snabb dag.. 10-12 bara men sen nästa vecka blir det 4 timmar om dagen så då ska det nog kännas mer lönt =)
Jacob åt middag där idag också och det gick väldigt bra, trodde inte att han skulle vilja äta för ena kindtanden har precis brustit ut och han har varit lite förkyld så jag va bered på att det inte skulle funka men det gjorde det =)
Idag bjöd dom på kokt höns med ris och grönsaker.
Vi va även med ute med dom andra barnen och lekte lite, Jacob fick gunga. Han va väl inte precis överlycklig hehe men han gillade det. Han va lite almänt seg idag men det va ju inte konstig när han va lite hostig och snörvlig.
Men skönt att det är helg nu så att han kan få vila upp sig lite =)

Skolan gick också bra idag, men nu ska vi inte ha psykologi förräns vecka 9 - fråga mej inte värför men jag klagar inte precis hehe..
Men vi fick lite läxa iallafall, vi ska göra en gruppanalys =) Yes... Tror det kan bli riktigt kul =)
Undra vilken grupp jag ska analysera hmmm....
Antagligen så lär det bli familjen eller mina vänner. Mycket spännande =)

Sen när jag kom hem från dagiset så väntade syster och lille Elias där hemma.
Mamma hade redan åkt och hon kommer igen på måndag.
Jag passar Elias ikväll/natt för imorgon ska Jennie passa Jacob så då kunde jag ju ha Elias ifall Jennie ville hitta på något.
Imorgon blir det party för HELA slanten =) Ska bli riktigt kul hihi...

Nu ska jag titta på tv och njuta av tystnaden

Elias och Jacob kom i säng vid halv 7..

Puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0