Förlåt för dålig uppdatering =/

Men värre kommer det att bli.
Åker nämligen till Danmark idag igen och kommer att stanna tills den 5e eller 6e.
Sen börjar skolan den 8e och Jacobs inskolning börjar den 14e. Fullt upp med andra ord..
Jag ska verkligen försöka hinna med en årsresume och en uppdatering på vad som har hänt den senaste veckan. Men jag lovar inget..
Ska möta min syster klockan 13 sen åker vi vid 14.50 med tåget.
Så jag kan säga redan nu att det inte blir någon uppdatering eller årsresume innan jag åker.
Men allt har varit bra.
Det blev en utgång, en julklappsutdelning, en julafton en begravning, en nyår och nu till helgen väntar det party för storebror fyller 28.
Och allt ska jag berätta om när jag kommer hem igen och med bilder såklart =)
Hoppas att ni står ut ett tag till...

puss puss

Kommentarer
Postat av: Fia

hoppas du får det toppen roligt idan mark och att inskolningen går bra , ska hålla tummarna för er .

kram

2009-01-06 @ 14:42:54
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0