Fjärde inskolningen avklarad och video från igår =)

Jag börjar med videon som jag lovade från igår =)
Märk väl att Jacob har väldigt svårt med att härma, förstår inte riktigt hur han ska göra men igår så lyckades vi äntligen att få honom att göra som vi gjorde =D
Och inte nog med det!! IDAG har han fortsatt så det va ingen engångsgrej!
Fatta att jag är mäkta stolt över min son! Så underbart hihi..



Inskolningsdagen gick väldigt snabbt idag, 2 timmar idag med.. Imorgon ska vi också ha 2 timmar sen blir det ökat nästa vecka....
Idag va vi där mellan 10-12 så Jacob fick äta middag med dom andra barnen och även mamma och mormor fick lite mat. Idag va det soppa som varje torsdag och till efterrätt va det våffla. Till soppan så fick vi nybakt bröd =) gott.. Tydligen bakar kokerskan bröd till varje torsdag.
Jacob åt sådär bra, han åt sen frukost så det va därför plus att hans ena kindtand är på väg upp.. Men han va inte arg eller så utan mest glad men ville inte äta så mycket som han egentligen behövt.
Idag va han även själv en liten stund, då hade dom sång och dans och då fick Jacob vara med och springa runt i sitt ståskal och det tyckte han va sååå roligt =)
Ja allt går kanon som vanligt..

Nu måste jag plugga lite i psykologin så vi hörs imorgon =)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååå gu jag kunde nästa få tårarna i ögonen här, det är ju ett stort bevis på att han förstår väldigt mkt hur kul som helst jag ryser !!!!!!!

2009-01-22 @ 22:16:44
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Linn og Richard

Vad duktig han är!!=) och lika söt som alltid<3

2009-01-23 @ 07:08:46
URL: http://rodsethverting.blogg.no
Postat av: sanna

hej! jag tror vi går på samma psykologikurs? känner dock inte igen dig på bilderna.. läser du några mer kursen? hoppas allt är bra med dig och lille jacob! kram

2009-01-23 @ 16:13:50
URL: http://muffs.blogg.se/
Postat av: fia

tittar in som vanligt och önskar dig och jacob en trevlig helg .

hoppas ni får det toppen.

kram

2009-01-23 @ 16:45:18
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0