Feber hela natten!

Jacob har haft riktga febertoppar inatt  =/ mellan 37 0ch 40 hela natten.
Har varit allmänt gnällig.. och sovit mycket under förrmiddagen.
Bestämde mej för att ringa till barnläkarmottagningen men då hade dom stängt mellan 12 och 13..
Tog tempen kvart över 12 och då va den på 38,4 men jag gav honom ingen alvedon och nu tittade jag precis och nu va den på 37,8 så hoppas hoppas att den går ner nu =)
Han ligger här bredvis mej i soffan och är riktigt lugn, innan kunde jag inte ens lämna ifrån mej honom..
Så jag avvaktar med samtalet tills lite senare.

Va tycker ni om min nya bloggdesign då =)???
Den har söta Sanna gjort till mej och henne hittar ni --> HÄR
Tack så mycket!!


Kommentarer
Postat av: *Sofie *

Åh vilken härlig design du fått!!!

Skickar massa krya på hälsningar och hoppas febern går över snart. Önskar er en fin helg!

2009-01-30 @ 16:05:26
URL: http://frusofie.se
Postat av: Emelie

Vilken fin design du fått :)Hoppas Jacob snart blir frisk från den hemska febern. Trevlig helg! Kram

2009-01-30 @ 17:42:44
URL: http://schumme.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0