Fantastiskt!!!

Min son har kommit hem idag!!!
Underbart =)

Han skulle ju egentligen kommit hem igår men blev ändrat tills idag istället.
Så han va hemma strax efter 9 och så va vi på dagis till 10.

Annsas, som jag trodde hon hette, heter Annsaf. Riktigt trevlig =)
Verkade väldigt snäll och jag tror hon och Jacob kommer att funka bra ihop..

Idag träffades vi bara i 1 timme och imorgon ska vi inte träffas utan vi börjar på måndag.
Idag pratade vi om Jacob och så gick vi igenom hur inskolningen nästa vecka skulle gå till.
Mmm det blir en jobbig vecka nästa vecka...
Min skola, Jacobs inskolning och ett besök till Lund och så ska vi träffa ögonläkaren till Jacob..

Vill inte sitta här för länge, min mamma är ju här och det känns inte riktigt trevligt att sitta vid datorn då =/

Puss puss

Jag är överlycklig =)

Kommentarer
Postat av: fia

vad skönt att se att du är glad och att det va en bra tjej som ska jobba med jacob , det är en väldigt viktig del av det hela måste jag säga .

önskar dig en trevlig och mysig dag med din mamma .

kram

2009-01-15 @ 14:47:18
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Miian

hey babe!

Vad skönt att inskolningen gick bra och att hon verkade trevlig.

Är J med sin mamma lr?

såg henne på Maxi innan med nån ragata ;)

Puss

2009-01-15 @ 19:03:44
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Marilene

Min stora tjej hade en fröken innan på sitt dagis som gette Annsaf, jätte trevlig och framförallt jätte mån om barnen.



Kram

2009-01-15 @ 21:10:46
Postat av: Anonym

Säg till om du behöver hjälp med ngt gumman :O) ses ngt ihelgen ? kram

2009-01-15 @ 21:45:40
URL: http://mommy.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0