Dietist och sjukgymnast 16/1-09

Va hos dietisten idag och blev riktigt förvånnad!!

I 10 dagar har Jacob knappt fått i sig ordentligt med mat och den maten han har fått i sig har han fått upp igen...
Näringsdrycken har han fått i den mån det har gått..
Först nu för en vecka sedan har han börjat äta igen..

Den 15 december så vägde han 7950
Nu en månad senare (-10 dagar svält) så väger han 8160!!! =210gram...

Hur går detta ihop??

Men va faaan!! Jag är SKETAGLAD ju =D

Kan bara inte få ihop det haha..
Alltid likadant att varje gång som jag tror att han har gått upp i vikt för att han har ätit jättebra ja då har han gått ner men sen när jag är säker på att han har gått ner för att han inte har ätit bra alls ja då går han upp i vikt =/
Blir man knäpp eller???

Men nu har han spräckt 8 kilosvikten med 160g och jag hoppas verkligen att han inte kommer under igen..
Fan va glad ja blev =)

Sen va vi hos sjukgymnasten för att prova ut en lämplig kudde till Jacob som han ska ha i sängen.
Jag vill inte att han sover på rygg och det kvittar om lägger kuddar bak ryggen så lyckas han ta sig på rygg ändå.
Men denna kudden ska tydligen stanna där den blir lagd så  jag hoppas att den fungerar bra.
Så han ska få 2 sånna, en till dagis också såklart. Sen ska han få en liten kudde som han ska ha mellan benen när han ligger på sidan bara för att inte knäna ska korsa sig. Sen ska han få en annan kudde som ser ut som ett T som han ska ha mellan benen när han ligger på rygg (bara när han sover hos mej)
Så lite kuddar är på beställning hehe =)

Mamma åkte hem idag, kommer igen på söndag.
Ikväll kommer Lisa - trevligt..
Imorgon ska jag ha mysdag med Jacob =)

Love it!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååå jag rös när jag läste att han gått upp vikt fan va skoj !!!! KRAM TILL ER



ja söndag är ok, var när o hur?

2009-01-16 @ 16:33:14
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: fia

å va kul att han har gått upp i vikt .

önskar er alla en trevlig helg . tänkte fråga dig i fall jag får ge dig en utmärkelse med . och länka till din blogg?? gör det inte om du inte vill så klart . kram

2009-01-16 @ 16:53:20
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0