brrr....

Jag fryser!!
Som fan..

Tror jag håller på att bli riktigt förkyld =/
Men jag hoppas att det bara är ikväll..
För imorgon ska det ju va fest ju!

Tittar på Let´s dance och äter serrano (spansk lufttorkad skinka)
Faktiskt väldigt gott.
Och så har jag snott Elias majsbågar hehe. Dom är rätt goda fast att dom är väldigt smaklösa..
Jag får be Jennie köpa en ny påse imorgon.
Till Elias såklart..

Snart byter jag till 3:an för då ska jag se benknäckargänget med Adam Sandler
Palla och se vem som förlorar i Let´s dance så..
Nej de programmet är ingen höjdare enligt mej..


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja vissa killar e bara för mycket.

nej jag gör ingen anmälan,jag vet inte vem han är och nu när jag har melvin så har jag inte lust å bli anmäld för 'misshandel' m.m.

För då gör han ju en anmälan tebax,och det blir inte bra.

Så jag låter d bara vara.

2009-01-24 @ 18:46:56
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0