Andra dagen avklarad =)

Jag blir bara mer och mer trygg på dagiset, kan knappt förstå att jag varit så nervös som jag va innan =/

Idag så kom specialpedagogen Lena dit från habileteringen.
Hon gick nog igenom allt haha. Känns tryggt att hon kom dit så att allt kommer upp..
Hon är väldigt duktig =)
Jag hade säkert kunnat göra det också men jag har så satans svårt att förklara på ett bra sätt så skulle jag berättat allt så hade det blivit värsta rappakaljan hmmm..
Skönt att se att personalen verkligen är intresserade av att lära sig allt kring Jacob och att dom verkligen antecknar ALLT =)
Jacob har varit med Ansaf näst intill hela dagen. Hon fick ställa honom i ståskalet och det gick jätte bra. Hon bytte blöja (inte för att det är så svårt hehe ) Hon klädde på honom när vi skulle gå hem..
Och Jacob har bara tittat in henne helt och hållet =) Han gillar henne, det märks som tusan..
Och hon gillar han, hon pussar på honom och kelar med honom så ibland tror jag att jag ska börja gråta av lycka =)
Till och med nu känner jag tårarna brännas innanför ögonlocken..
Jag är glad att det va Ansaf som valdes till assistent.. Hon är verkligen kärleksfull =)

Testade att ha Jacob i sin matstol när han skulle äta middag här hemma och det gick väldigt bra faktiskt..
Har ju inte haft honom i den på väldigt länge då jag tycker att det funkar bättre att mata honom i famnen men nu på dagis så ska han ju sitta i sin panda stol.
Men det kommer nog att fungera bra med det =)

Måste bara få säga att Jacob är helt j*vla underbar!!
Just nu ligger han bredvid mej i soffan och skrattar utan minsta lilla anledningen och jag sitter här med ett leende på läpparna =)
Kan det bli bättre!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

okej då förstår jag "dilemmat" ;)

Gud vad underbart att allt klaffar på dagis och att assistenten verkar så gooo =)

Grattis!

Hoppas din bror snart bestämmer sig så du vet hur framtiden kommer se ut!

Kram

2009-01-20 @ 21:14:43
Postat av: madde

Guu va skönt att de går bra på dagis :O) Mathilda saknar sin Jacob här hemma, snart ses med de små. Hoppas du kan på ljuspartyt på söndag :O) Ska Jacob bada på onsdag ? kramis

2009-01-20 @ 21:39:36
Postat av: Anita

Hej Linda

Det var ju bra att allt funkade på dagis. Jätteskönt ju. Då kan du i lugn och ro läsa och veta att Jacob har det bra. Hoppas det ordnar sig med lägenheten med, det är ju inte det lättaste att hitta en ny. Och så är det jäkligt jobbig att hålla på att flytta med.



Kram

Anita

2009-01-21 @ 07:57:56
Postat av: Anonym

Halv fyra är det. Kan mötas domus kanske vid tio över tre ? kramis

2009-01-21 @ 10:04:22
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: fia

härligt för er båda 2 att det funkar på dagis , det är en så enorm trygghet att veta att det går bra .

en stor kram till er båda.

2009-01-21 @ 12:25:20
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0