Akuten

Då blev det en trip in till akuten.
Men vi är hemma igen så de va verkligen inget lönt =/
Ringde till sjukrådgivningen på barn innan idag och berättade läget.
Hon tyckte att jag skulle åka in så att någon fick kolla på Jacob för säkerhetsskull, så att det inte va något annat.
Men väl där inne så ställde hon samma frågor som sjukrådgivingen ställde tidigare.
Hon tittade inte ens på honom, inte ens i hans ansikte. Kände inget och lyssnade inte på hans lungor.. Inget!!
Sen fick jag Ipren med mej hem till Jacob och om febern inte har gått ner på ett par dagar så skulle jag höra av mej igen.
Berättade att jag inte fått i honom någon mat och vätska va inget bra heller, 3 dl på dagar har jag lyckats få i honom och drygt ½dl vatten bara och då sa hon till mej att jag skulle höra av mej om han inte började äta snart....

Men nu vaknade han precis och va glad.. tog tempen och den va på 36,4 =D
Nu ska jag försöka få i honom lite mat..

Puss



Update! 23.05

Lyckades att få i Jacob ca 10 teskedar mat, inte det han ville ha igentligen men han fick i sig det iallafall.
Och ca 30 ml näringsdryck så jepp jag är nöjd =)
Nu ligger han och sover igen..

Gud va det kändes konstigt att han inte va varm längre, har ju varit bränhet sen i torsdags men nu va han ju kall om man jämför med det..
Jag vänjer mej nog =)


Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0