Wihoo =)

Jacob väger 8700!!!!
Alltså nästan 9 kilo..
Kommer ihåg när vi kämpade för att komma förbi 8 kilo
Och nu helt plötsligt så börjar vi närma oss 9 =)
Så underbart!
Inte konstigt jag tycker han börja bli tung ju hehe..

Hämtade även lite plåster så att jag kan fästa sonden på kinden.
Sjuksköterskan va inte där så jag fick leta och till slut hittade jag det jag behövde.

Provade ut en ny duschstol till Jacob.
Sitter kanon plus att den är högre i model så jag slipper få ont i ryggen =)
Blir ingen dusch ikväll för han är rätt trött men imorgon ska vi inviga den.
Och så kan han även ha den som en toalett ju =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va roligt !!!!!!!!!!!!!!! nu blev madde glad. fin stol jacob ser mkt bekväm ut, nästan som mathildas jue. då fick ni en bra fredag den 13 ju =) pöss ses imorn

2009-02-13 @ 16:48:26
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: fia

å va bra att han har gått upp i vikt , titta en precic lika dan stol har lilleman , men va kul att det går upp. är så glad för din skull.

kram

2009-02-13 @ 18:14:16
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0