Vilket morgonhumör!!!

Gahhhh!!!
Blir tokig haha
Vet inte vad det fallit i min pojk men satan vilket morgonhumör han har!
Både igår och idag på morgon så har han varit sååå arg och bara skrikit i över en timme!!!
Fattar inte värför för han har aldrig haft dåligt morgonhumör??
Så jag hoppas innerligt att det bara är här som han har det...
Annars blir jag tokig...

Jahopp nu sitter man här igen och Jacob vilar - det behövs hehe
Väntar på att läkarna ska komma in och ge besked om ifall vi får åka hem idag eller inte.. 
Hoppas hoppas hoppas
Jag bokstavligen dör av uttråkighet om jag inte får komma hem, orka vara på sjukhuset under helgen då..
Jacob är nog också rätt trött på detta rummet!

Kan dom inte komma snart??

Jag är trött men Jacob ligger i min säng och jag vill inte riskera att väcka honom nu..
Får vänta med vilan tills senare..

Snackar med vovven Casper =)

Här sitter Jacob upp och får mat - soft..

Innan bedtime igår..

Kim va här precis och YES vi får komma hem idag!!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vart ska jag komma i dag gumman? Puss

2009-02-06 @ 10:59:42
Postat av: madde

Han kanske ha ont ngn stans på morgonen ? eller fått dålig sömn.. Nauw snackar med vovven =) va skönt ni får komma hem kramis

2009-02-06 @ 12:38:28
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Sara

så söt är han!

2009-02-06 @ 21:39:31
URL: http://ensaraliten.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0