Utmanad av Sandra Schyllert =)

Japp då va det min tur att bli utmanad hehe
Jag ska plocka fram 6:e mappen och ta fram 6:e bilden och lägga ut den här =)
Då jag nästan bara har kort på min prins så blev det självklart ett kort på honom - konstigt hehe..
Fast det är inte från min kamera utan jag har snott bilderna från min syster =)
Tror att det är ifrån när Jennie va barnvakt när jag va i Turkiet, det är hemma hos min syster iallafall...

Nu ska jag utmana 6 personer =)

Ajaxen
solenimittliv
Mindottervera
Frusofie
Miian
Mommy

Några fler som känner sig utmanade så varsågod =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, blev lite för privat för min blogg men lovar att skicka den OCH lite nya bilder pa min älskling till dig pa mailen.



kram

2009-02-18 @ 15:07:16
URL: http://solenimittliv.blogspot.com/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0