Torsdag kväll

Jacob sover och jag sitter vid laptopen =)
Har släckt ner hela rummet så att Jacob ska komma till ro.
Han ska ha mat klockan 21 och det är en stor fördel när man sondar =)
Kan han sova samtidigt som han ska äta..
Så fort Jacob blivit den gamla vanliga Jacob igen så ska han börja äta vanligt igen, iallafall små portioner.
Ska testa mej fram redan i helgen, om vi har kommit hem..
Det är inte lönt att göra det nu för han kommer att bli VANSINIG!! så vi tar det i hans takt..
Men äta själv det ska han, så gott det går =)
Bara han inte sväljer fel igen, men samtidigt kan jag ju inte ta bort maten direkt för att det har hänt en gång bara, detta va kanske bara en engångföretelse.. Jag hoppas det iallafall =)

Inatt vaknade jag av att Jacob hostade som tusan.. Bara hosta och hosta och hosta
Jobbigt lät det med så jag fick ringa efter nattpersonalen för en gångs skull så dom hämtade lite mollipect till honom sen efter en stund så somnade han igen.
Sen vaknade han ytterligare en gång till framåt morgonen så då fick han komma till mammas säng och sova vidare där.
Jag kan ju hissa upp huvuddelen på sängen så det hjälpte ju lite iallafall så han somnade om sen vaknade vi klockan 8 av att en sköterska stod och skulle ge Jacob hans medicin sen va det dags för frukost för Jacob.
Märks att han börja komma mer och mer tillbaka nu med hans sovrutiner hmmm vakna på nätterna =/ inte kul Jacob
Men men hellre det än att han sove hela dagarna.. Bara mysigt att få ta honom till min säng och gosa och det skulle inte förvånna mej om det är därför som han vaknar haha busunge
Men vem vill inte mysa med mej ,-)

Dagen har varit bra förutom att vin ite fick komma hem =(
Men Jacob har varit vaken nästan hela dagen =D
Sov lite mer på förrmiddagen men sen har han varit vaken till halv 7 iallafall och det är helt okej..
Skrattat och varit glad och flörtat med personalen hihi =)

Kuratorn på habileteringen kom hit - trevligt =)
Hon hade sett på datorn att vi var inlagda så då ville hon besöka oss så det va en trevlig överraskning =)

Nej detta inlägget tog längre tid än va jag trott men så är det när man blir avbruten emmelanåt..
Nu ska jag ge Jacob mat sen ska jag titta på tv.

Snart helg wiihoooo...

Bjuder på lite bilder från idag =)






Kommentarer
Postat av: Linn og Richard

Vad bra at han börjar bli bettre=) Och jättekul att se han så glad!=) Vi saknar honom redan, tråkigt att bo så långt borta, specielt när såna här saker händer=/

2009-02-05 @ 23:11:31
URL: http://rodsethverting.blogg.no
Postat av: madde

Nauw så fina bilder <3 kramisar

2009-02-06 @ 00:38:04
URL: http://mommy.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0