Tisdag kväll..

Det här med att spara pengar är jag ingen höjdare på =/
Jag suger rent ut sagt..
Men trots att jag är så kass som jag är så lyckas jag ändå alltid spara ihop till mina resor och fickpengar haha så lite duktig är man ju ändå..
Men jag önskar att jag hade varit ännu duktigare på det och typ spara pengar till framtiden..
Men men så är det med det..

Det jag skulle komma till va att jag sa tidigare att denna månad så skulle jag lyckas spara 3000 utan problem bara det att nu har jag handlat för 1000 idag och även beställt för 1000kr vilket betyder att jag kan spara 1000kr till resan =/

Jag har visserligen handlat sånt som behövs.
Kläder till Jacob
Behåar till mej
Gardiner till kök, sovrum och Jacobs rum
Och sängkläder till mej

Imorgon ska Jacob vara på dagis från mellan 11-16.30 och jag ska hem till min kusin =)
Hon har nyligen flyttat och jag är nyfiken på hur lägeneten ser ut =)
Är rätt så säker på att hon har inrett den riktigt snyggt - har den känslan bara..
Sen efter det ska jag in och lämna tillbaka behån som va för liten.
Ska ha pengarna tillbaka så att jag kan kolla någon annanstans..

Är verkligen den största behå storleken DD eller?? Har dom inte E eller F i Kristianstad???
Den DD jag köpte den sitter, men den är i minsta laget så det hade varit riktigt skönt med en som sitter perfekt.
Någon som har ett tips??
Jag efterlyser stora storlekar...

Imorgon hoppas jag att vi kan sova lite längre, till 8 kanske =) inte helt fel..
Hoppas hoppas hoppas
Men det är nog ingen risk

Puss puss

Jacob är MIN ögonsten

Kommentarer
Postat av: elin

hej gumman

kolla här, där finns fina lite större :D



http://www.bonaparte.se/lingeri/behaear-i-stora-storlekar/group/4415385/Produktliste.plist.0.html



http://triumphse.timarco.se/Productd4b69497-8f44-48d0-8d3c-e33c3134717d.aspx

2009-02-19 @ 22:08:14

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0