Tack Lisa

Snälla underbara Lisa kom hit med mat till mej =)
Precis innan besökstiden tog slut!
Har man snälla vänner??
Den ena kommer med choklad ochd en andra kommer mat hihi..

Vad det gäller Jacob så är det samma som tidigare..
Håller på att ge honom mat i sonden.
Har fått en kissepåse fastklistrad så vi hoppas på att han ska kissa i den så att dom kan få ta ett pro på det.

Sjuksköterskan va här precis och plockade bort droppen för nu får Jacob i sig hyffsat med näring =)
och då behövs inte droppen längre - skit bra!

Frågade henne också vad det va för lunginflammation Jacob hade och varför han hade fått det?
Och på röntgen bilderna visade det sig att Jacob har svalt fel när han har ätit och så har maten legat i lungorna och gjort så att det blivit en inflammation. Så det är inget som är infekterat och inget som är farligt för Jacob - YEEESSS!!!!!

Fan va jag blev glad =)
Behöver jag inte vara orolig mer..

Men vi ska ändå stanna på rummet för det finns smitta i korridoren som inte är bra för Jacob.
Men kanske imorgon blir vi flyttade till den andra korridoren så då kan vi också vara ute som vanligt folk =)

Shit va jag är lättad..


Vovven som Jacob fick av Madde =)

Kommentarer
Postat av: madde

Å va skönt att det inte är farligt ju:) Jätte glad blev jag. Men dock lissen, för inte bra han sväljer fel ju. Bäst o ha sond kvar till knapp då eller ? Kanske därför han inte gillar och äta.. Men hoppas ni snart får komma hem! Va bra Lisa kom med mat så har du fått de i dig sen efterätt choklad hihi. Vovven va så söööt! Hoppas Jacob kommer gilla den när han är pigg och glad. Säg ifrån om du vill ja ska komma till dig vilket tid som helst på dygnet! I'm here !!!! Säg till om du behöver lite luft ngn dag så du kan gå ut så kan ja passa jacob till dig en sväng. säääääg till !! jag finns här . kramisar massor

2009-02-03 @ 22:45:50
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Anita

Lilla Plutten, har han inte haft nog med skit nu.

Tycker så synd om honom. Och dig med Linda, du missar ju skolan med. Och det är ju inte bra.

Hoppas han blir frisk snart så ni får komma hem igen.

Krama Jacob från mig.



Kram

2009-02-04 @ 08:03:51
Postat av: fia

ja hoppas verkligen att han blir bra snart nu . det är ju lätt för dom att svälja fel tyvärr. hoppas som sagt om inte annat att ni får komma ut och röra på er lite , känns kanske bättre än att bara va isolerad. stora kramar till er båda.

2009-02-04 @ 11:09:46
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0