Sweet like sugar =)

Min pärla =) My pink sweetheart!
Nu har jag äntligen tagit mej i kragen och beställt en liten mini dator - en rosa!
Den är såå otroligt söt och jag längtar så tills jag får hem den =)
Den väger under 1 kg och har en 8,9-tums skärm!
Ska jag använda som bloggdata medans den andra ska jag ha till skolarbeten.
Nej men seriöst, den är SKIT söt!!
Visar bilder sen när jag fått hem den.
Hade lite tur också föresten för det va nog den sista i rosa kvar för när jag skulle gå in och titta så kunde man inte köpa den rosa längre och så hade dom bytt ut den till en brun istället!
Ja ibland ska även jag ha lite tur hehe..

Angående det här med vovve som jag nämnde tidigare så har jag bestämt mej helt och hållet nu och det blir ingen vovve nu utan det får bli när jag har fått ett fast jobb. Jag har fast jobb fast bara i kommunen men jag vill ha fast jobb på ett och samma ställe och veta att det är dit jag ska gå alltid.
Men visst är jag sugen på vovve..
Men det tog inte lång tid innan jag och Jacob kommit överäns om att skaffa katt istället ,-)
Maincoon kommer det att bli självklart.
Men när det blir är inget bestämt, uppfödaren som jag hittat i Helsingborg faktiskt har 2 planerade kullar och den ena är  i slutet på mars och den andra i slutet på april.
Funderar på att satsa på den i slutet i april för då får vi kisen i slutet på juli. Men det beror helt och hållet på min lillebror med för vi åker ju till Turkiet i slutet på augusti och då vill jag ju inte ha kisen själv. Men lillebror bor ju här då så han har säkert inget emot det för han gillar också katter =)
Men som sagt, det är lååång tid tills det är aktuellt... Sen måste det vara en grå katt och en hane så vi får ju hoppas att det blir en sådan i någon av kullarna..

Har fixat barnvakt till jacob så att jag kan gå till skolan på onsdag och göra provet.
Fan va jag missar mycket i skolan och jag gillar det verkligen inte!!!
Imorgon missar jag vård och omsorg - undra hur många lektioner jag missat där igentligen?
Men sen på onsdag så ska Lisa komma hit efter jobbet och passa Jacob men tyvärr så kunde hon inte imorgon.
Sen får jag se hur det blir på torsdag - datakunskap har jag då men nu har jag laddat hem programmet som vi jobbar med så nu kan jag ta igen allt som jag missat. Visst det blir lite jobbigare för man får ju inga genomgångar alls men så är det när man missar saker och ting. Då får man göra allt själv. Men då lär man ju sig lättare - hoppas jag..

Nej nu ska jag plugga lite!


Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

det e ju itne jag som ska betala den.. den ska betalas av landstinget..

2009-02-24 @ 07:42:54
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Miian

hej där!

Jacob kass än?

stackarn!!!!

Låter mys med en katt,sköter sig själv lite bättre än en hund,så det kommer passa er galant ;)

Hoppas du fixar plugget,inte lätt när man blir frånvarande så mycke pga sjuka kids :(

KRamkram

2009-02-24 @ 10:19:31
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0