Sova hemma inatt =)

Va skööönt det ska bli!!
Persoalen kommer snart och ska ge Jacob hans nattmedicin sen ska jag gå hem..
Och nej jag ska inte lämna Jacob själv!!
Min bror har åkt ner från Norge för att kunna byta av mej =)
Han är BÄST!!!
Efter att vi pratat i telefon i torsdag så bestämde han sig för att åka ner till mej istället.
Så han ringde chefen och ändrade semester vecka så att han kunde vara hos Jacob.
Så jag ska få sova hela natten och imorgon natt =D lovely....
Det kallar jag kärlek! Att han åker ner från Norge så att jag kan få avlastning..
Inte alla som gör det ska jag säga...

Nej han kom och överaskade mej idag med blommor och choklad och en ko-nalle till Jacob.

Hörs imorgon!
Från en utvilad mamma

Kommentarer
Postat av: Miian

WOW vilken fin gest av Rikard.

Förstår du blev lycklig,du behöver ju faktiskt all avlastning du kan få.

Du har ju ingen familj direkt här hemma kvar :(

Njut nu av din egna säng!

Kram kramkram

2009-02-28 @ 22:09:12
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: ia

Det är kärlek! Vilkorslöst! Njut av en god natts sömn och dröm om din lilla sötnos som far massor av kvalitetstid med sin morbror.



krya pa er



ia

2009-03-01 @ 12:14:11
Postat av: fia

vilken under bar bror , du behäver ju komma hem och vila , förstår att du ser fram i mot att få en natts sömn . hoppas jacob kryar på sig snart nu .

2009-03-01 @ 12:53:02
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0