Söndagar är slappa..

Jacob sov inte mycket bättre inatt än va han gjort dom andra.
Han vaknade första gången 04.15 och hade 39,3 i temp så han fick lite alvedon.
Sen har han faktiskt inte haft feber men han har ju haft både alvedon och ipren i kroppen så det är ju inte konstigt isåfall.
Sist han fick det va klockan 8 i morse och nu hade han 37,7 i temp.
Vet inte riktigt hur jag ska göra för hon på akuten sa att jag skulle ge honom ipren x3 men ska jag verkligen göra det om han inte har någon feber? Jag vill ju att han ska på dagis imorgon men om jag ger honom febernersättande hela tiden så kan man ju inte räkna idag som en feberfri dag ju och då måste både han och jag stanna hemma imorgon..
Jag har i och för sej bara data imorgon och det är rätt lätt att jobba ikapp sig där. Och det är nog lika bra att Jacob är hemma så att han kommer igång med maten ordentligt. Ja jag får se ikväll..
Jacob ligger här i soffan och vilar just nu, är lite trött.. Jobbigt att vara sjuk =/
Ja det är inte mycket han har varit vaken sen i torsdags, bara korta stunder.. Men så är det med feber I Guess...
Undra hur mycket han har gått ner i vikt nu dessa dagarna då??
Vad jag längtar efter operationen så att vi slipper sånt nästa gång! Skönt om han får i sig mat fast att han är sjuk..

Nej nu ska jag leta upp något gott att smaska på innan Jacob vaknar.
Kanske hinner jag blunda lite också hihi..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Ia

Inget kul att vara så sjuk! Hoppas att han snart kryar på sig.

Roligt att ni kan bo kvar och slipper allt bök med flytt.



Kram

2009-02-01 @ 13:52:41

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0