Söndag hela dagen

Idag ska vi hem till Madde =)
Jacob ska få busa med Mathilda.
Men först ska han duscha för det blev aldrig gjort igår.
Förstår inte värför jag ska envisas med at duscha han på kvällarna för det bli ändå aldrig av för Jacob är ju så trött på kvällarna eller inte alls på humör.
Så det är lika bra att ta det på förmiddagarna.

Igår (alla hjärtans dag) så gjorde jag inte fööör mycket ,-)
Va bara hemma hela dagen och mös med min kärlek =)
Gick en tur till affären och köpta chokladbollar och mjölk som vi fikade på mmmm gott
Tänkte lägga Jacob vid 20 så att jag fick lite egentid men han ville inte sova alls, bara skrek och grät så jag fick gå upp och hämta honom igen. Ibland är han sån.
Så han va vaken till klockan 22 istället men va gör det? Klart han vill mysa längre med mamma på alla hjärtans dag ju hehe.. Och det tackar man inte nej till =)
Vi tittade på melodifestivalen ihop..
Sen när Jacob lagt sig så hittade jag massa nya spel på datorn som ingick i ett program som jag laddade hem, så där hade jag lite att göra haha.
Sen vid midnatt fick jag ett ryck och städade undan här nere. Diskade och gjorde vid i skåpen.
Plockade undan Naemis leksaker som jag ställde in på hennes rum, precis innanför dörren som jag sen stängde. Förstår inte varför inte hennes mamma kan plocka undan hennes leksaker när hon vet att hon inte ska vara hemma på hela helgen??
Fick tvättat undan också så nu är allt mitt rent förutom det röda men det tar jag ikväll eller imorgon.

Nej nu ska jag duscha lillkillen sen blir det att beger oss hem till familjen Andersson =)

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeen hahaha.. och jag & mitt jävla dubbel bokande och glömsk het haha. men jaja du glömde förra gg får ja må lite bättre på haha

2009-02-15 @ 13:05:24
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Miian

hey mina favoriter!

Hur har ni de?

Ni verkar ha överlevt både den 13:e och alla hjärtans dag =)

Hur går de med Y nu?

bor hon kvar än? funkar?



Cool duschstol lilleman har,allt nuförtiden e sååå highteck ;)



Kram på er!

2009-02-15 @ 13:13:40
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0