Onsdag kväll

Det har varit lugnt med Jacob ikväll så nu återstår det och se hur natten blir.
Han har inte haft diarré mer än en gång idag och det är ju helt skapligt.
Kräkt har han gjort hela natten och när han vilade middag  men inte annars.
Han har fått massa ris vatten i sonden som tydligen ska vara bra så det är kanske därför han inte haft diarré ??
Och massa vätskeersättningen och en del näring.
Jag hoppas inte att han går ner alltför mycket i vikt nu bara men det tror jag inte.
Hoppas att det inte blir värre än så här för isåfall är det underbart.
Han har en jobbig hosta men han har fått hostmedicin så det släpper väl snart.



Älskar min son över allt annat =)

Kommentarer
Postat av: sanna

han är så söt linda. =) du är aldrig på msn längre? hoppas allt är bra med er! kram

2009-02-18 @ 20:22:24
URL: http://muffs.blogg.se/
Postat av: fia

hoppas att han blir frisk snart , det är tufft när dom blir sjuka , ska hålla tummarna att han blir frisk . fina han är lille jacob .

2009-02-19 @ 15:31:20
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0