Nu ska jag..

Snart få hämta min son =)
Underbart!!!
Och dom har inte ringt från dagis så allt har nog gått bra =)
Logopeden ringde innan och vi bestämde att avboka sväljröntgen och ta den när Jacob har fått knappen i magen istället.
Sen klockan 15 ska vi till arbetsterapeuten och prova ut en ny duschstol till Jacob.
När jag ändå är på habeliteringen så ska jag se om sjuksköterskan är där för då ska jag väga Jacob =) Spännande..
Sen ska vi bara vara hemma..
Håll tummarna på att inget ont kommer att hända idag..



Kommentarer
Postat av: Sara

haha ja igentligen skulle ja gjort de:)

Ja håller tummarna att ni får en bra dag, och en trevlig helg!

2009-02-13 @ 12:05:25
URL: http://ensaraliten.blogg.se/
Postat av: fia

ska han få kanpp nu ??? ja det är en bra uppfinning måste jag säga , har du några frågor så hör av dig så kanske jag kan hjälpa dig , lilleman va 4 när han fick sin. Jag ska hålla tummarna för dig så att denna dag ska gå bra .önskar dig en trevlig helg åxå .kram till er båda.

2009-02-13 @ 14:37:12
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0