Måndagen den 16:e februari

Jag vill ha pengar pengar pengar =)
Men vem vill inte det ,-)
Jag får dock pengar på torsdag så jag klarar mej.
Jag vill bli oberonde av pengar - fan va gött!
Men det lär väl aldrig hända för man är aldrig riktigt nöjd - eller?

Denna månaden som kommer så kommer jag att för första gången på väldigt länge ha en ordnad ekonomi =)
Om det inte kommer några ovälkommna räkningar vill säga.
Men som jag har räknat ut så ska jag även kunna spara 3000 utan problem till resan i maj.
Resan ska också betalas nu föresten - ska bli skönt att slippa tänka på det.
Och gud va jag längtar till resan då!!!

Jacob är på dagis just nu men jag ska hämta honom om 30 minuter och då ska han vla middag direkt.
Mycket jag fått gjort här hemma när Jacob varit på dagis då
Jag har pluggat, diskat, städat och gjort vid tvätten
Eller så har jag bara vilat på soffan ,-)
Ni får tro vad ni vill hehe..
Men imorgon blir det andra bullar - hoppas jag..
Om jag orkar..
Jag har en del plugg som måste göras. Ska bara ta mej i kragen och  sätta igång.
Det kommer när det kommer - eller hur brukar man säga?

Jag vill ha en ny data..
En sån liten minidata ni vet..
En rosa...
Såg precis att den gått ner till 3500:-
Kanske jag köper den nu ändå..
Jag skulle kunna göra det....
Fasiken va jag är suuugen....
Nej men jag väntar nog lite till, kanske den går ner lite till.
Försäkringen ligger ju nästan på 1000kr..
Vill ha vill ha vill ha vill ha

Nej nu ska jag snart klä på mej och hämta min son.


Det finns ingen annan som Jacob =)

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0