Lite tidsfördriv

Antal meddelanden i inkorgen:
218

Antal meddelanden i utkorgen:
216

Vem har skickat meddelandet högst upp i inkorgen?:

Lisa

Vad står det?:
Nu är det dags att ta tag i kroppen inför sommaren 2009!
Tänkte du skulle få lite stöttning och få hänga med mig om du vill.
Jag tänkte dra igång ett ambitiöst träningsprogram för att stolt visa upp mig i sommar!
Vi tar det lite lugnt i början och trappar upp efter hand.
Ok, häng på nu. Scrolla ner
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Åsså scrollar vi upp igen...
Såja det kan räcka för idag.
Glöm inte att sretcha efteråt!! =)

Vem har skickat det tionde meddelandet uppifrån?:
Emma A

Vad står det?:
Va! Ska Patrik flytta in hos dig? =D=D
Fan va glad jag blir nu!! =D
=D=D Wow! We going to Alanya! Back to party! =)=)
Puss älskling


Vem har skickat det tjugofemte meddelandet uppifrån?:
Apoteket

Vad står det?:
Thick and easy till Jacob finns klart på apoteket Bikupan
Hälsningar Apoteket

(Detta SMS kan ej besvaras)

Vad står det i fjärde meddelandet under det?

Ah jag är så sliten nu jag ska sova en stund igen he he.

Vem har skrivit det?
Emma L

Från vem har du mest meddelanden?
Emma A

Från när är ditt äldsta meddelande?
23 december 2008 (skaffade ny mobil)

Vem skrev det och vad står det?
Från Emma A - Le att fall alla i dig fick det men. Det skickade som jäveln den slå vilja att du kommer så baklänges meddelande detta läsa ska man att insett väl du när.
(det ska läsas bakifrån)

Vad står det i ditt översta meddelande i utkorgen?

Inte mycket. Ska äta sen ska jag lägga Jacob.. Hoppas på att han får en lugn natt..

Till vem skickade du det?
Lisa

Vad står det i ditt meddelande längst ner i utkorgen?
God jul älskling.
Hoppas att du haft en fin jul =)
Längtar tills du kommer på fredag.
Men ta med dej tjocka kläder som du kan sova i för vi sover på loftet.
Hör av dej när du vet vilken tid du är i Helsingborg på fredag.
Älskar dej min stjärna ,-)

Till vem skickade du det?
Emma A

Vilket meddelande i inkorgen gör dig gladast och vem har skickat det?

Då åker vi alla 3 =)=)
jävla Yessica som försökte sabba något!
Men det lyckades hon inte med, haha!
VI SKA ÅKA ALLA 3 TILL ALANYA!! =) =D =) =D

Emma som skickade det =)
Som sagt, har ny mobil..

Vilket meddelande i utkorgen gör dig ledsen och vem har skickat det?
En vän som skickade till mej för ett litet tag sen men jag kan inte berätta vad som stod =/

Gå in i inkorgen,blunda och klicka ner i 5 sekunder vad står det i det meddelandet?
Var tusan tog du vägen?
Jag är hemma nu. Har haft jätte roligt.
Hoppas att du med haft de.
Fest hos mej den 7e igen hoppas du kommer. Kram

Vem har skickat det?
Emma L
 

Kommentarer
Postat av: fia

va fin bloggen är , du har ju fixat den super fint .

jätte fina bilder . hoppas ni har haft en toppen helg.

kram

2009-02-02 @ 14:34:49
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: mathilda

Hej jacob va med o tävla hos mig :O)

2009-02-02 @ 22:54:20
URL: http://mommy.webblogg.se/mathildasliv
Postat av: Emma

hihi massa bakis sms från mig ;)

jag ringer dig senare och kommer gärna å hälsar på imorrn när jag lämnat vera på dagis, oavsett om ni är hemma eller på sjukhuset.

kram

2009-02-04 @ 08:35:42
URL: http://mindottervera.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0