Inte bara jacob som är sjuk..

Nej för nu är hans mamma också det.
Dock verkligen inte som Jacob men det är riktigt drygt i detta lilla rummet..
Allting känns ju så mycket värre när man själv är lite krasslig.
Jacobs gnällande och skrikande blir ju femtioelva gånger värre och tålamodet ligger så långt ner det kan komma..
Tråkigt men sant.
Började med förkylning så min näsa är helt täppt
Sen har jag lite hosta
Lock för båda öronen så ja jag hör ju skitbra!!
Min visdomstand som inte gjort ont tidigare har helt plötsligt valt att göra skitont!!
Och inte nog med det så vägrar jacob att somna!!
Han gäspar och gäspar men vill inte somna.
Har äntligen lyckats få honom att bli tyst iallafall så det är skönt men han kan ju gärna få somna också..
Känns som om det blir en helvetesnatt inatt... Men hoppas inte..

Nog om klagande nu!

Jacob är mycket bättre här, han är snart frisk från lunginflammationen..
Men han kräker fortfarande en hel del..
Fast på ett sätt är det bra att han kräker för då får han upp mycket slem.
Men sen behöver han behålla maten också för han har gått ner lite i vikt..
Men han är piggare och gladare nu iallafall =)
En barnskötare sa att hon ville stoppa honom i fickan så han kunde få följa med henne hem *STOLT*
En annan sa att han måste charmera alla på avdelningen med hans ögon *STOLT*
Här är en äldre barnskötare som är mega gullig med Jacob och kallar honom för goding *STOLT*
Ja min kille är underbar occh jag blir så stolt hihi

Nu har han änteligen somnat *TACK*
Jobbigt när han är såå trött men kan inte komma till ro riktigt..

Tack Madde för att du kom och lämna mat till mej =)

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0