Home sweet home =)

Ja nu är vi hemma =)
Har varit hemma sedan 3 idag men Lisa har varit här så därför jag inte uppdaterat.
Helt J*vla underbart att få komma hem!
Och det bästa av allt är att vi är hemma själva =D - underbart!!

Men jag säger bara en sak!
Jisses va man blir lat av att bara ligga i en säng eller bara gå 5 steg för att komma till toaletten för när jag skulle gå hem så fick jag så satans ont i mina vader haha inte klokt..
Tänk va 5 dagar kan göra mot kroppen...
Men guuud va skönt det va att få komma ut i friska luften då =) Ljuvligt..

Nu ska vi till affären och se om jag kan hitta något att äta tills ikväll..
Ska köpa mjölk i alla fall - gott!!
Fast jag är inte så hungrig för jag åt en subway-macka för 2 timmar sedan men lika bra att köpa hem något ändå..
Lite sugen på pannkakor med glass - hmm går att tänka på...

Puss

Kommentarer
Postat av: madde

då kanske vi kan ses snart? :D

2009-02-06 @ 19:16:53
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Miian

oh underbart!!!!!

Välkomna hem!

Antar att Jacob redan e myyycket bättre =)

Kram

2009-02-06 @ 19:20:02
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0