Hela helgen

Mycket rolig helg vi kommer att ha då!!
Blää för detta!!
Nej nu vill jag hem till vårt..
Jacob kräktes klockan 23.30 och klockan 06.00 vilket betyder att vi fick sova minst 5 timmar inatt - Tack!
Men sen har han kräkt några gånger till här på fm.
Har fått in lite leksaker till Jacob som jag försökt roa honom med men det som funkade bäst gick självklart sönder =/
Men vi har såpbubblor och det funkar det med..
Just nu sitter jag i min sjukhussäng och kollar runt i lite bloggar och Jacob ligger i sin sjukhussäng och tittar på mej och flörtar en del och någon gång emellan kommen en jäspning så han sover nog snart..
Det är ju tur att man har en snäll kille för tänk om jag haft en hypperaktiv kille och sen bara få vara i detta rummet!
Nej Jacob vill hellre ligga och mysa hos mamma.
Det ända som är jobbigt at hans skrikande så fort vi ska göra något om inte han vill, typ sitta upp.. Eller när han kräks..
Så skrikandet är jobbigt men det räcker oftast att jag lägger honom mot  mitt bröst så lugnar han ner sig - oftast iallafall..
Det blir nog att Jacob får dropp under natten också för han har gått ner en del i vikt.

Nu sover han snart...

jaha kan man få lite tips på vad man kan göra här på sjukhuset så att tiden går lite "MYCKET" snabbare???


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du det är så svårt, när jag är där så sover jag när mathilda sover vilket hon gör oftast hela tiden hehe. puss på er

2009-02-27 @ 12:34:10
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: ElisabethC

Stackare! Vet man varför han kräks hela tiden,är det för allt slem eller? Ja du,jag kan inte hitta på något tips att göra där uppe, du får nog fortsätta leta bloggar att läsa,kanske ladda ner någon bra film?

2009-02-27 @ 13:10:28
URL: http://tildatexas.blogg.se/
Postat av: Anita

Jadu, vad man ska hitta på när man är på sjukhuset är inte lätt. Kan du inte försöka låna en bok, om du nu tycker om att läsa. Har du inte läst Stig Larssons Män som hatar kvinnor, så kan jag rekommendera den. Korsord finns ju också. Sen finns det ju inte så mycket mer. Titta på TV. Och hur kul är det på en skala.

Richard var väl uppe hos dig igår. Och då går ju tiden lite iaf.

Tänker på er.



Kram

Anita

2009-02-27 @ 13:22:47
Postat av: fia

ja det borde jag ju ha rutin på hihihi efter alla år , jag kollade alla super doliga såpor på tv och drck kaffe och te, för sökte få nån att passa lilleman och smita ner och köpte nå fika i bland .. läsa en massa böcker har jag åxå giort , och givetvis försökt få nåt besök om dagen iallfall.. men det är svårt att hitta på nåt .

hoppas iallfall att du får en lugn natt så du får sova . må so gott och hoppas jacob kryar på sig snart.

2009-02-27 @ 18:58:29
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0