Hej Lördag!

Hej Bloggen =)

Angående Jacobs morgonhumör så har den följt med hem =/
Jag som hoppades på att den skulle glömmas bort på sjukhuset hehe..
Nej men jag börjar bli van nu..
Och jag hoppas att hans morgonhumör börjar även om han vaknar 6 eller 8 eller vilken annan tid för isåfall så slipper dagis det ju. Om vi går upp 6 och så är vi på dagis halv 8 så då borde det gått över.. Hoppas jag...

Just nu ligger han och sover på soffan intill mej - så söt ha är! Helt sjukt =)
Han har nog precis kommit in i en dvala för så fort jag rör mej så flyger hans armar upp hehe..

Tycker synd om hans lilla mage just nu =(
All denna medicin som ska i.. Usch..
Tur att det bara är fram tills på torsdag sen är det mesta över..
2 epilepsi mediciner, antibeotika, alvedon, hostmedicin, laktulos
3 gånger om daen ska han ha dessa..
Fast han klarar det, han klarar allt =) Han är stark...
Tur att han har sonden så han slipper fa allt i munnen, blää...
Sen på torsdag så blir vi av med antibeotikan och förhoppningsvis både alvedonen och hostmedicinen.
jepp jepp

Jag har blivit förkyld med märkte jag imorse, inte så farligt..
Men jag nyser en hel del hehe..
Kilar i näsan gör det

Idag händer inte så mycket.
Har fått för mej att syster skulle komma hjit idag så jag får nog ringa henne..
Egentligen ville jag bara va med jacob idag och njuta av att vi är hemma men samtidigt så kan det va skönt med lite sällskap och lite bus..

Igår så ringde min storebror.
Han har sån ångest för att han inte finns i närheten när det händer Jacob något =(
Jag kan förstå han..
Han ville också att jag skulle hälsa till Madde att han är så tacksam för att hon finns i mitt liv och verkligen ställer upp om det är något =)
Och så sa han att han va glad att jag hade min syster här och Lisa också som kom och hälsade på mej på sjukuset =)
Visst är han söt hehe..
Jag ÄR också såå tacksam för att ni kom och hälsade på mej =)


Tack underbara älskade syster för att du kom och lämnade alla nödvändigheter till mej =) Tack Emma för att du passade hennes barn så att hon kunde komma göra det =)


Tack underbara Lisa för att du körde in och lämnade mat till mej fast att du bara fick stanna i 15 minuter sen va besökstiden slut =) TACK!! Biffarna va riktigt goda!
Tack också för att du hjälpte mej hem med allt jag hade =) Och tack för att du körde och köpte subs till oss =)


Tack världens bästa Madde för att du höll mej sällskap när jag hade tråkigt och för den goda köttgrytan som du kom inom och lämnade till mej =) Tack för att du även hjälpte mej med datorn - eller rättare sagt tack Jimmy =) Tack båda hehe.. Tack för att du erbjöd dej flera gånger med att komma med mat till mej men jag åt mackor istället hehe...


Tack Emma för att du ringde och bara ville fråga hur det va med Jacob och mej =) Självklart så förstår jag varför du inte kunde komma då du va riktigt förkyld och ville inte riskera att smitta Jacob, men tack för att du ringde iallafall =)

Och Ceccan, klart du inte ska komma när ni har vinterkräksjukan på jobbet.. Det förstår jag självklart..
Tack till Ingrid (Kuratorn) som bara döck upp utan förvarning hehe =) Kul att du kom och hälsade på mej och Jacob..

Det är detta jag kallar vänskap =) Underbara vänner!
Vad hade jag gjort utan er!!!!
Tack för att NI finns =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för att NI finns Linda! Älskar er bägge ngt oehört mycket!.. Jag ställer upp när jag kan Linda. Har ju jobbat så konstigt nu ända sen jag kom hem från turkiet, men snart är de ändring på det!! Då måste du börja boka upp mig så jag kan ha lill killen mycket oftare:).. Vill ju det!

Det var helt underbart att se han igår, mycket piggare! Puss till er!

2009-02-07 @ 12:09:24
Postat av: madde

Sikka bra vänner/släkt du har :D

2009-02-07 @ 13:09:14
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: *sandie o englis*

Heej!

Vi har haft det underbart :) men nu är vi tillbaks i vardagen igen hehe.

Hoppas allt är bra med er?

Kramar

2009-02-08 @ 14:40:17
URL: http://ahlerupsbabe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej



skåne betalar för en träning som är motsvarande move & walk, vet inte vad den heter men kollar gärna om du vill. Har hört av någon på cp tråden... Fraga pa hab, även om de säger att det är för tidigt så stå på dig för det är absolut värt att testa. Funkar det inte så har ju inte Jacob förlorat något...

målet måste inte vara fysiskt utan kan handla om komunikation.

hoppas att lilleman känner sig bättre.



kram

2009-02-08 @ 21:00:30

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0